ذوالنوری: شهرک‌نشین‌های صهیونیست غاصبان مسلح هستند

🔶 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک‌نشین‌ها یهودیان غاصب مسلح هستند که هر زمانی که اراده می‌کردند با پوشش و حمایت پلیس وارد مناطق فلسطین‌نشین می‌شدند و مغازه‌ها و ماشین‌ها را به آتش می‌کشیدند و حماس و جهاد اسلامی با طوفان الاقصی از خود دفاع کرده‌اند.

🔻 حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسم بزرگداشت شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در دفتر آیت‌الله نوری همدانی در قم با حضور این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به وضعیت امروز غزه به گذشته بر می‌گردد، اظهار کرد: اگر گفته می‌شود اسرائیل به ذهن ما صهیونیست و یهود می‌آید و ممکن است برخی فکر کنند که این سه مقوله یک چیز هستند درحالی که این سه مقوله با یکدیگر متفاوت هستند.

🔻 وی از سرزنش یهود در قرآن کریم یاد کرد و افزود: یهود برای مسلمانان بدترین دشمن معرفی شده است؛ در میان اقوام یهود برای کار حضرت موسی(ع) انتخاب شد اما بعد مقابل خدا ایستاده و مورد خشم الهی قرار گرفتند.

🔻 رئیس مجمع نمایندگان استان قم با بیان اینکه یهودیت امروز یک مکتب به صورت کامل منحرف شده است، مطرح کرد: یهود دزدی مال غیریهود و تجاوز به زنان غیریهود را درست می‌داند و اینکه مدعی است که همه بشر برای یهودیت خلق شده‌ است.

🔻 یهود در فلسطین به دنبال غصب سرزمین‌های فلسطینیان بود به همین علت زمین‌ها را با پایین‌ترین قیمت خریدند، دولت مورد نظرشان را هم با حمایت‌های استکبار جهانی ایجاد و با مهاجرت یهودیان هم ملت‌سازی کردند.

🔻 امروز در جهان مسیحیت معتقد هستند که اگر کسی به موضوع صهیونیست معتقد نداشته باشد مسیحی واقعی نیست. این‌ها معتقد هستند در آخرالزمان یک دیکتاتور ظهور می‌کند که با کشتن مخالفان صهیونیست، قدرت اصلی را قسمت مسیحیان صهیونیستی می‌کند و زمینه‌ساز ظهور حضرت مسیح(ع) خواهد بود.

🔻 صهیونیست‌ها از اسلام سازش‌کار و اسلامی که اسرائیل را به رسمیت بشناسد هراسی ندارند بلکه اسلام شیعه و انقلابی است که عامل نگرانی صهیونیست‌ها است، صهیونیسم بین‌الملل به دنبال تسلط به جهان است به همین علت جنگ غزه علیه تمام اسلام و تمام بشریت است، نژاد پرستی صهیونیستی فقط عرب را دشمن خود نمی‌داند و بعد از شکست عرب به سایر کشورها حمله خواهد کرد.

🔻 ذوالنوری با تاکید بر اینکه امروز هیأت حاکمه کشورهای زیر پوشش نظام سلطه باور بر صهیونیست دارند، عنوان کرد: مصر، اردن، و چهار کشور عربی دیگر با اسرائیل درگیر شدند و ۱۲ کشور عربی آنان را پشتیبانی کردند اما شکست خوردند. اسرائیل اکنون هم ده‌ها برابر قدرت آن دوران را دارد و کشورهای اسلامی و عربی هم آن روز منسجم‌تر بودند اما آن دوران این کشورها ۶ روز بیشتر مقابل اسرائیل دوام نیاوردند.

🔻 حزب‌الله و مقاومت جنگ‌های طولانی‌تری داشتند و سیاست دفاعی اسرائیل بسیار تغییر کرده است و این برکت انقلاب اسلامی است که نشان قومیت را از جنگ با رژیم صهیونیستی برداشته و با دفاع مقدس خود ثابت کرده است که با ایمان به وعده‌های الهی می‌توان مقابل خواسته‌های دشمن ایستادگی کرد.

🔻 بصیرت انقلاب اسلامی و فرهنگ شیعی این باور را ایجاد کرده است که با وجود سرسپردگی دولت‌های عربی اوضاع برای رژیم صهیونیستی وخیم است، امروز موشک‌های حماس قلب تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد و در این میان موشک کار اصلی را نمی‌کند بلکه اراده قوی جبهه مقاومت است.

🔻 وی با بیان اینکه امروز رسالت انقلابیون تقویت باور مردم است، گفت: امروز تلاش می‌کنند که فلسطینی‌ها را به مصر کوچ دهند و بتوانند جمعیت آن‌ها را کاهش دهند؛ جمعیت فلسطین ۹ میلیون نفر مسلمان است و یک و نیم میلیون نفر باقی مانده است اما صهیونیست‌ها می‌خواهند همین جمعیت را بیرون کنند درحالی‌که همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید انتخابات آزاد برگزار و مسلمانانی که از فلسطین رفته‌اند هم برگردند تا انتخابات اصلی برگزار شود.

🔻 شهرک نشین‌ها یهودیان غاصب مسلح هستند که هر زمانی که اراده می‌کردند با پوشش و حمایت پلیس وارد مناطق فلسطین‌نشین می‌شدند و مغازه‌ها و ماشین‌ها را به آتش می‌کشیدند و حماس و جهاد اسلامی با طوفان الاقصی از خود دفاع کرده‌اند.

🔻 حماس حمله کرد که سرزمین‌های اشغالی را بگیرد اما رژیم صهیونیستی حمله می‌کند تا کودک و زن و مردم را بکشد، اینکه بیمارستان را هدف قرار می‌دهند از روی عمد و قصد است چراکه به دنبال کشتار فلسطینیان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *