ملت ایران در حوادث اخیر نشان داد همچنان با بصیرت است/شعارهای آشوب‌گران علیه نظام و اسلام بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری،، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امشب در مراسم یادواره ۲۵۳ شهید لاله‌آباد با محوریت شهدای روحانی در حوزه علمیه امام حسن مجتبی شهر زرگر اظهار کرد: دشمن در سال ۶۵ استراتژی جدیدی علیه ما اتخاذ کرد، آن اینکه دشمن می‌دانست ما سالی یک‌بار عملیات بزرگ داریم و می‌دانست برای انتخاب و شناسایی منطقه، آماده‌سازی، به تناسب توان نیروهای خودی و دشمن و وضعیت منطقه آموزش نیروهای خودی تلاش می‌کنیم، چراکه هر عملیات شرایط خودش را داشت، باید یک سال کار می‌کردیم تا تمرکز نیرو و امکانات لازم برای عملیات بزرگ سالانه را داشته باشیم. 

وی افزود: دشمن با راه‌اندازی استراتژی جدید به نام عملیات متحرک سعی داشت تا جلوی عملیات بزرگ سالانه ما را بگیرد، مدام منطقه جنگ را تغییر می‌دادند، یک بار هم موفق شدند با کمک منافقین مهران را از ما بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اسلامی بیان کرد: رسانه‌های بیگانه این اشغال را تلافی فتح فاو می‌دانستند و این موفقیت را تبلیغ می‌کردند و مهران را مهریه فاو مطرح می‌کردند.

ذوالنور با اشاره به اینکه برای بازپس‌گیری مهران برآورد بسیجی نیاز به ۷۰ گردان داشتیم، تصریح کرد: شاید بگویید که آن کوچک است ولی هدف فقط بازپس‌گیری مهران نبود، راه ارتباطی مهران با دیگر شهرها هم باید آزاد می‌شد، نمی‌شد ارتفاعات قلاویزان که ارتفاعات سرکوب منطقه است دست دشمن باشد و ما در تیررس دشمن باشیم و باید همه این مناطق بازپس گرفته می‌شد، تا عملیات موفقی محسوب می‌شد.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی یک جمله از حاج احمد مخابره شد به فرماندهان امام فرمودند بسمه تعالی مهران به هر قیمتی باید آزاد شود ، این جمله حضرت امام تمام معادلات عملیات نظیر بررسی منطقه،استاندارد، فرم و قواره را برهم زد و جنگ عاشورایی شد، که نشان از اهمیت جایگاه ولایت وعشق به امام داشت و در پی آن عملیات انجام شد و ما پیروز شدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اسلامی یادآور شد: از بدو تولد انقلاب، خبیثان غرب منتظر فرصت هستند و برای عقده گشایی و بروز خباثت‌های خود نسبت به اسلام، انقلاب و ولایت، تلاش می‌کنند، دروغ می‌گویند تا نیروی برانگیزنده و قوه محرک ما را به‌دست بگیرند.

ذوالنور ادامه داد: دیدیم در آشوب‌های اخیر، شعارها مشخص و مستقیم علیه نظام و اسلام بود، چادر از سر زنان کشیدند، مسجد، قرآن حسینیه آتش زدند و حتی به موکب ها هم رحم نکردند ، غربی‌ها خوب می‌دانند عامل بقای این ملت چیست و همان‌ها را نشانه رفته‌اند، این ملت نشان داد همچنان با بصیرت است و با حضور به موقع کف خیابان اهداف دشمنان را خنثی کردند.

وی با طرح این سوال که آیا ابزار و امکانی وجود داشت که از آن برای فشار به ملت ما استفاده نکرده باشند، گفت: ما بیش از گذشته نیاز به تقویت عوامل دینی در بین مردم داریم، سنگینی این برهه بر دوش روحانیت خواهد بود و روحانیت نیز نشان داد می‌تواند.

انتهای پیام/

یک دیدگاه

  1. نماینده محترم مجلس به داد ما آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی برسیدکه۱۰سال است باداشتن مدارک تحصیلات تکمیلی ومدرک ازمون جهاد دانشگاهی بدون حقوق وبیمه مستمربااموزش و پرورش همکاری وده سال جوانی خود راخرج تعلیم و تربیت کرده ایم به امیداینکه استخدام شویم . لهذااین حق مسلم است که مثل قبل ۹۲ وارد دانشگاه فرهنگیان شده و استخدام آموزش و پرورش گردیم. از مساعدت شما سپاسگزاریم ومن ا… التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *