🔴 ذوالنور: طوفان الاقصی،آغاز مهاجرت صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی شروع یک فرار و مهاجرت از سرزمین‌های فلسطینی به سایر نقاط دنیا خواهد بود، گفت: از این به بعد دولت غاصب و کودک‌کش صهیونیستی تنها خواهد بود و مردم ترسوی غاصب یقیقا فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در ارزیابی خود از تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی و عملیات طوفان الاقصی که از سوی نیروهای مقاومت فلسطین حماس اظهار کرد: حقیقتا آیه شریفه «و إِنَّ اَوهَنَ البُیوتِ لَبیتُ العَنکبوتِ» امروز معنا شد و واقعا محسوس بود که سست‌ترین خانه‌ها، خانه عنکبوت است.

هیمنه رژیم صهیونیستی شکست

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حماس و جهاد اسلامی حماسه‌ای بزرگ خلق کردند و تابو و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد و این تازه شروع یک حرکت رو به جلو و پرشتاب برای تغییر نظم جهانی است.پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین حماس، پیروزی بسیار بزرگی بود که توانست هیمنه، ابهت و صلابت دروغینی که با تلاش استکبار جهانی و رسانه‌های القایی ایجاد شده بود، را بشکند.

ذوالنور با تاکید بر اینکه اسرائیل فهمید که زمان بزن در رو به پایان رسیده است، ادامه داد: این کابوس که صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان هر بار بیایند و دسته جمعی و با حمایت نظامیان صهیونیستی حمله کنند، ماشین‌ها را آتش بزنند، به خانه‌های مردم تعرض کنند و آنجا را خانه خود بدانند نیز بحمدالله باطل شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی مقاومت فلسطینی حماس این تصور را که گنبد آهنین غیرقابل نفوذ است و رژیم صهیونیستی می‌تواند در امنیت زندگی کند، باطل کرد، تصریح کرد:رژیم صهیونیستی شهرک‌نشینان متجاوز و غاصب را با هزار امتیازدهی و فضاسازی روانی که «شما امنیت دارید» نگه داشته‌اند، اما بعد از طوفان الاقصی نمی توانند صهیونیستها را با این وعده ها در سرزمین های اشغالی نگه دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه وجود رژیم صهیونیستی نخست به حمایت نظام سلطه وابسته است، گفت: نظام سلطه برای رژیم صهیونیستی دولت‌سازی کرد و صهیونیست‌ها را در اراضی اشغالی سکنی داد زیرا دولت بدون ملت نمی‌تواند وجود داشته باشد.

طوفان الاقصی شروع یک فرار و مهاجرت از سرزمین‌های فلسطینی به سایر نقاط دنیا خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی شروع یک فرار و مهاجرت از سرزمین‌های فلسطینی به سایر نقاط دنیا خواهد بود، گفت: از این به بعد دولت غاصب و کودک‌کش صهیونیستی تنها خواهد بود و مردم ترسوی غاصب یقیقا فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد. اگر ملتی نماند دولتی برای یهود و رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: یکی از صفاتی که قرآن کریم برای یهود نقل می‌کند ترس از مرگ است. قرآن کریم می‌فرماید: «اگر راست می‌گویید طلب مرگ کنید و به استقبال مرگ بروید». حتی در ادبیات محاوره‌ای گذشته ما نیز اگر کسی قدری از خود می‌ترسید می‌گفتند مگر یهودی هستی؟

بیداری اسلامی جدید آغاز شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه خودباوری مقاومت فلسطین و سایر مردم حوزه مقاومت افزایش یافته است، اظهار داشت: فلسطینی‌هایی پراکنده در لبنان، سوریه و اتباع کشورهای مسلمان و عربی که به اروپا و آمریکا مهاجرت کرده اند باور داشتند که «چاره‌ای نیست و نمی‌توان کاری کرد» اما با پیروزی طوفان الاقصی این باور نادرست باطل شد.

وی با اشاره به بیداری ملت های مسلمان ادامه داد: پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین حماس، با امید و تغییر باوری که در مسلمانان ایجاد می‌کند، منشا بیداری جدید اسلامی خواهد شد.ملت‌های مسلمان در مقابل دولت‌هایی قرار خواهند گرفت که تن به سازش و به رسمیت شمردن رژیم صهیونیستی داده‌اند.

ذوالنور افزود: این اتفاق و پیروزی نیروی مقاومت فلسطین حماس طبیعتا همه معادلات جهانی و منطقه ای را بر هم خواهد زد و در حقیقت عملیات مقاومت، شیپور اعلام پیروزی‌های بعدی است که انشالله رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *