نماینده مردم شریف استان قم: روز قدس امسال باشکوه‌تر از سالهای قبل برگزار شد

🔶 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران شهرستان جعفرآباد: رژیم صهیونیستی یک خطر برای همه بشریت است و روز قدس به سر دادن شعار اضمحلال رژیم کودک کش اسرائیل تبدیل شده است.

🔸وی با بیان اینکه روز قدس امسال باشکوه‌تر از سالهای قبل برگزار شد، افزود: رضوان خدا بر امام راحل و شهید سلیمانی که فرصت اتحاد و قدرت مسلمانان را فراهم آوردند.

🔸عضو کمیسیوو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تحلیل و تبیینِ دلایل، چگونگی و برنامه‌های ایجاد رژیم منحوس صهیونیستی تصریح کرد: یهود، صهیونیسم و اسرائیل سه مقوله منحوس هستند.

🔸ایشان افزود: یهودیان صهیونیست معتقدند باید برای رسیدن به دولت و ملتِ مورد نظرشان، به زور مسلمان را از منطقه بیرون کنند و بر ویرانه‌های منازل و استخوان‌هایشان شهرک‌های صهیونیستی بنا کنند اما در عین حال، چهره خود را گریم کرده و مظلوم جلوه دهند.

🔸وی گفت: صهیونیست‌ها برای تحقق این هدف، افسانه هولوکاست را ساختند تا جایی که اگر کسی در مورد هولوکاست تحقیق کند باید از یک تا دوازده سال زندان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *