اجلاس مجالس جهان می‌تواند صدای مظلومیت فلسطین و جلوگیری از نسل کشی صهیونیست ها را به جهان مخابره کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در اجلاس جهانی بین المجالس که در قاره آفریقا در حال برگزاری است، اظهار داشت: این اجلاس می‌تواند صدای مظلومیت فلسطین و جلوگیری از نسل کشی صهیونیست ها را به جهان مخابره کند.

وی بر لزوم اتخاذ موضع یکپارچه کشورهای شرکت کننده در اجلاس و توقف جنایات جنگی و نسل کشی مسلمانان غزه توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد و افزود: امروز در دنیا مسلمانان با مشکلات فراوانی روبرو هستند ولی هیچ مشکلی دردآورتر از مشکلات نسل کشی مردم غزه نیست.

رئیس هیات پارلمانی ایران در اجلاس جهانی بین‌المجالس با اشاره به اینکه فلسطین پاره تن اسلام است، تصریح کرد: ماجرای تجاوز اسرائیل به فلسطین ، به غزه ختم نخواهد شد اگر امروز اجماع مسلمانان جلوی جنایت جنگی و نسل کشی را نگیرد و فلسطین امروز نجات پیدا نکند هیچ یک از کشورهای عربی و اسلامی از شرّ رژیم صهیونیستی در امان نخواهند بود.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه امروز باید بدانیم رویای نیل تا فرات تنها بخشی از نقشه شوم رژیم صهیونیستی است، یادآورشد: این رژیم غاصب یک خطر جدی برای تمام بشریت است همان گونه که نه تنها مساجد و مدارس بلکه کلیسا و بیمارستان ها را بمباران می‌کند که خلاف همه قوانین بین‌المللی است.

به گفته وی آمریکا و اروپا همه جهان نیستند از این رو امروز کشورهای اسلامی و عربی با وحدت می‌توانند یک اتحاد عظیم ایجاد کنند و در این میان کشورهای آفریقایی که مزه تلخ استعمار غرب را در طول تاریخ چشیده‌اند، می توانند همراه کشورهای اسلامی و عربی باشند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وحدت می‌توانیم صدای رسای مظلومیت فلسطین و انزجار ملت ها از نسل کشی صهیونیست ها را با صدور یک پیام امیدوار کننده از مجمع اتحادیه بین المجالس به جهان مخابره کنیم که نتیجه آن جلوی نسل کشی مردم فلسطین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *