ذوالنوری: جوانان فلسطینی پوشالی بودن قدرت صهیونیست‌ها را به جهان نشان دادند

🔶 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی‌های رژیم صهیونیستی در جنگ‌های گذشته از این رژیم یک تصویر قدرتمند و شکست‌ناپذیر ارائه کرده بود اما جوانان فلسطین با اتکا به قدرت الهی و ایمان به و عده‌های اسلامی توانستند مقابل صهیونیست‌ها صف‌آرایی کرده و قدرت پوشالی آنان را به جهانیان اثبات کنند.

🔸 رئیس مجمع نمایندگان استان قم ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قم، با بیان اینکه مردم کشورهای جبهه مقاومت امروز در حمایت از مردم فلسطین در میدان بسیج شده‌اند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی یک دولت جعلی ساخته که مشروعیتی ندارد و در ایجاد این نطفه حرام انگلیس و آمریکا نقش اساسی داشته‌اند.

🔻 رژیم صهیونیستی برای مشروعیت دادن به حکومت خود نیاز به مردم داشت درحالی که مردم فلسطین این حکومت جعلی را قبول نداشتند و آن‌ها مجبور شدند که یهودیان را از نقاط مختلف جهان به سرزمین‌های اشغالی ببرند.

🔻 نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سال‌ها آوارگی مردم فلسطین را بر آنان تحمیل کرده‌ است، گفت: سال ۱۹۶۷ چهار کشور مصر، عراق، سوریه و اردن با محوریت جمال عبدالناصر مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند و هشت کشور همانند عربستان سودان از این چهار کشور اصلی حمایت ویژه کردند اما در آن جنگ که ۶ روز طول کشید و کشورهای مقابل رژیم صهیونیستی ۲۱ هزار کشته دادند درحالی که صهیونیست‌ها ۸۰۰ کشته داد، و فقط ۴۴ فروند از هواپیمای آن‌ها سقوط کرد، در حالی‌که این تعداد برای کشورهای عربی ۲۶۰ فروند بود.

🔻 وی از بیش از ۷۰ سال خیانت، جنایت و قتل‌عام‌ها توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی یاد کرد و گفت: کشورهای عربی با خط سازش از فلسطینی‌ها فاصله گرفتند؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی روح امید در میان نیروهای مقاومت تقویت شد و پیام انقلاب به بدنه جبهه مقاومت رسید.

🔻 به برکت ترویح روحیه مقاومت امروز جوانان فلسطینی که در دورانی فقط با سنگ‌پراکنی به صهیونیست‌ها خشم خود را نشان می‌دادند، توانسته‌اند به موشک مجهز شود و آرامش و آسایش را از صهیونیست‌ها بگیرند.

🔻 پیروزی‌های رژیم صهیونیستی در جنگ‌های گذشته از این رژیم یک تصویر قدرتمند و شکست‌ناپذیر ارائه کرده بود اما جوانان فلسطین با اتکا به قدرت الهی و ایمان به و عده‌های اسلامی توانستند مقابل صهیونیست‌ها صف‌آرایی و قدرت پوشالی آنان را به جهانیان اثبات کنند.

🔻 هنوز یک هفته از جنگ نگذشته اما بر اساس اعلام مسئولان رژیم صهیونیستی که همیشه هم اخبار را با سانسور اعلام می‌کنند بیش از سه‌هزار و ۵۰۰ مجروح و نزدیک به هزار و ۵۰۰ کشته داده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *