نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش… که از سوی حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم شریف استان قم مطرح شده بود، موافقت کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درخصوص طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور، با رفع ابهام ماده ۲ این طرح با ۱۱۹ رأی موافق که از سوی حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم شریف استان قم مطرح شده بود، موافقت کردند.

🔴 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، نماینده مردم شریف استان قم با اشاره به سخنان دیروز خود درخصوص مراکز آموزشی غیردولتی، گفت: مراکز غیردولتی بار سنگینی از دوش دولت برداشته و خدمات زیاد و خروجی خوبی داشته اند؛ اگر اظهارات روز گذشته اینجانب نارسا و ناصواب بوده، انتظار داریم رنجشی پیدا نکنند و اگر کسی رنجیده شده باشد، از آنها عذرخواهی و برایشان آرزوی توفیق داریم.

🔻 همچنین حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست علنی روز گذشته و در پایان نطق بنده که وقت داشت می گذشت و مطالب نیز باقی مانده بود، اظهاراتی درخصوص مراکز و آموزشگاه های غیردولتی مطرح کردم با این مضمون که خانواده ها و اولیای دانش آموزان پول و هزینه اضافی برای آموزش فرزندانشان می دهند و توقع دارند که نمره و معدل بالا کسب کنند و کسانی که توان پرداخت این پول ها را ندارند، مشکل دارند. حال عرض بنده باعث سوءبرداشت هایی شده، یا اصلا سوء بیان بنده بوده که در شرایطی که می خواستم مطالبم را به طور کامل بیان کنم، چینش کلمات مطرح شده مطلوب نبوده و جسارتی به مراکز آموزشی غیردولتی شده باشد.

🔻 همواره تاکید داشتم که مراکز غیردولتی بار سنگینی از دوش دولت برداشته و خدمات زیاد و خروجی خوبی داشته اند؛ گروه زیادی از فرهنگیان ما در این مراکز زحمت می کشند و در این رابطه از زحمات آنها تقدیر و تشکر می کنم؛ اگر بیان اینجانب نارسا و ناصواب بوده، انتظار داریم رنجشی پیدا نکنند و اگر کسی رنجیده شده باشد، از آنها عذرخواهی و برایشان آرزوی توفیق داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *