ذوالنوری در صحن مجلس:
دولت مطالبات گندمکاران را به موقع پرداخت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، نایب رئیس مجلس با بیان اینکه، نیاز به یک حرکت جدی در حل مشکل گندم‌کاران داریم، گفت: برای حفظ امنیت غذایی کشور لازم است به موقع مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود.

🔶 نماینده مردم شریف استان قم در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان پیرامون حل مشکل گندم کاران به وزیر کشور تذکر دادند. نیاز به یک حرکت جدی در حل مشکل گندم‌کاران داریم.

وی افزود: قیمتی که دولت گندم را از گندم‌کاران خریداری می‌کند، حتی هزینه تمام شده آنان را کفاف نمی‌دهد. اگر دولت بخواهد همین گندم را از خارج وارد کند، هزینه تمام شده آن بیشتر است. برای حفظ امنیت غذایی کشور لازم است به موقع مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود.

نایب رئیس مجلس گفت: پیرامون همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در برنامه ششم توسعه مصوب شد تا ظرف ۵ سال با شیب تعریف شده فاصله بین حقوق بازنشستگان با شاغلان به حداکثر ۱۰ درصد برسد. دولت گذشته در این زمینه کوتاهی کرد اما دولت سیزدهم گام‌های خوبی برداشته است. انتظار می‌رود هم قانون قبلی اجرایی شود و هم در برنامه هفتم مشکلات بازنشستگان دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *