شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد بر روند صدور مجوز و برگزاری کنسرت ها نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری  در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری یک کنسرت در برج میلاد که شئونات اسلامی در آن رعایت نشده است، گفت: این کنسرت محل تورج و تحقق منکرات بود و وزیر ارشاد در این امر شریک بوده و باید پاسخگو باشد. این امر افکار عمومی مردم را جریحه دار کرده، لذا باید نسبت به این موضوع و صدور مجوزها تجدیدنظر صورت بگیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افرادی که مدیریت برج میلاد را در اختیار دارند نیز باید به این موضوع توجه کنند تا شریک گناه نباشند و زمینه فساد و گناه را در کشور شهدا ایجاد نکنند و حتما نسبت به این موضوع باید عکس العمل و مراقبت لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهردار تهران نیز در کنترل کنسرت های برگزار شده در برج میلاد و تجمعات نظارت لازم را داشته باشد.

ذوالنوری در بخش دیگری از صحن علنی مجلس پس از قرائت اسامی میهمانان نشست علنی، گفت: بنده همه به نوبه خود و نمایندگان مجلس حضور تعدادی از فرماندهان عزیز سپاه استان ها و نواحی در مجلس شورای اسلامی که زینتبخش هستند و قدم بر چشمان ما گذاشتند، را گرامی می دارم. همچنین از اقدامات این عزیزان و تک تک نیروهای مسلح و کارکنان نیروهای مسلح به ویژه سپاه تقدیر و تشکر می کنم. وجود نیروهای مسلح به بیان نورانی امام سجاد (ع) باعث قوام و دوام جامعه، حاکمیت و امنیت مردم است. چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از دوران دفاع مقدس، حملات نیمه سخت و نرم دشمن، فرزندان این ملت در دفاع از کیان ملت و ارزش های انقلاب جان خود را فدای ملت کردند و ایستادند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *