برخورد و جلوگیری از بی حجابی در سطح ناوگان شخصی و عمومی و اماکن دولتی و عمومی بخشی از وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع پایوران و سربازان سپاه امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) با اشاره به وضعیت فعلی جامعه در زمینه عفاف و حجاب افزود: برخورد و جلوگیری از بی حجابی در سطح ناوگان شخصی و عمومی و اماکن دولتی و عمومی بخشی از وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

🔶 نماینده مردم شریف استان قم گفت: قانون فعلی حجاب یعنی ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ، یک قانون محکم است که اگر عزم و اهتمام به اجرای آن باشد می‌تواند بازدارندگی لازم را داشته باشد.

🔸 وی گفت: در خصوص نحوه اقدامات ترویجی و سلبی در حوزه عفاف و حجاب، مباحث و نظرات مختلفی در بین صاحبنظران و تصمیم گیران وجود دارد، که باید به سراغ بازدارنده‌ترین راهکارها رفت.

🔸 ایشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌جاری و اهمیت مشارکت پرشور مردم در آن، گفت: دینداری و غیرت مردم همواره مسوولان را در انتخابات غافل گیر کرده است.

🔸 حضور عناصر مطرح سیاسی در انتخابات پیش رو، تا روزهای پایانی و منتهی به انتخابات و بررسی کامل معادلات قابل پیش‌بینی نیست چرا که متغیرهای زیادی بر تصمیم آنان برای نامزدی و یا عدم نامزدی تأثیر می‌گذارد.

🔸 نماینده مردم قم در مجلس شورای با اشاره به دیپلماسی سیاسی دولت سیزدهم، اظهارداشت: دولت در عرصه بین‌المللی عملکرد و روند خوبی را دنبال می کند که بتدریج می تواند زمینه ساز بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی باشد.

🔸 حوادث اخیر در کمپ منافقین در آلبانی، سفرهای هیات های تجاری و سیاسی غربی ها به ایران، رسیدن مجدد فروش نفت ایران به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه و برخی شاخص های دیگر همه حاکی از بهبود نسبی وضعیت اقتصادی است که امیدواریم بزودی تأثیر آن را بر سفره مردم شریف را هم شاهد باشیم.

🔸 همچنین با ترمیم روابط سیاسی با عربستان سعودی، امارات و سایر کشورهای منطقه و اسلامی، روند آزادسازی منابع ارزی‌ و غیره در آینده اوضاع اقتصادی و معیشتی و بهبود پایه پولی مطلوبتر خواهد شد.

🔸 در حال حاضر حدود ۷۰ طرح فوریتی و اولویت دار در دستور کار قرار دارد که باید در مدت زمان باقی مانده از عمر مجلس یازدهم مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گیرد.

🔸 طرح عایدی بر سرمایه و خانه های خالی هم در مجلس تصویب شده است که قوانین بسیار خوبی هستند و تلاش می شود زیر ساخت های اجرای آن مانند سامانه یکپارچه اطلاعات و داده های لازم و مورد نیاز اجرا را دولت فراهم نماید.

🔸«امیرالمومنین» لقب اعطایی و اختصاصی خداوند متعال به حضرت علی علیه السلام است و این لقب جز به وجود نورانی امام علی علیه‌السلام،‌قابل اطلاق به هیچکدام از ائمه اطهار علیهم السلام نیست. در خطبه غدیر پیامبر گرامی خدا صلوات الله علیه چندین مرتبه از حضرت علی علیه السلام بعنوان امیرالمومنبن«ع» و همچنین « امره المومنین » یعنی فرمانروای مومنین یاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *