مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید روح‌الله عجمیان با حضور حجت اسلام و المسلمین ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، در ساختمان شیخ فضل الله برگزار گردید.

امروز مسئولان با جلب “رضایت مردم” آزموده می‌شوند، مسئولان به میدان آمده و نباید عادی زندگی کنند؛ اگر امروز پرچمی بر دوش مسئولان است باید با ایثار و از خود گذشتگی آن را به دوش بکشند و به مردم خدمت رسانی کنند

🔶به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید روح‌الله عجمیان با حضور حجت اسلام و المسلمین ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، در ساختمان شیخ فضل الله برگزار گردید.

🔸نماینده مردم شریف استان قم در مجلس گفت: دهه کرامت که حسن مطلع آن با شروع میلاد حضرت معصومه(س) و حسن ختام آن با ولایت با سعادت علی ابن موسی الرضا (ع) است، فرصتی پیش آمد تا یادی کنیم از شهدایی که بی منت با جانشان از این سرزمین دفاع کرده و به شهادت رسیدند.

🔸امیدوارم همکاری مجلس و دولت منجر به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم شود و شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشیم.

🔸در طول تاریخ شاهد جنگ‌های متعدد حق علیه باطل بودیم از جنگ قابیل و هابیل گرفته تا دوران هشت سال دفاع مقدس؛ تا زمانی که حقی بوده باید بپذیریم که باطلی هم وجود داشته است.

🔸خداوند نه مجاهد می‌خواهد، نه شهید و نه خون دل خوردن ما را، او کارگردان است و فرصتی برای آزمون همه بندگان مهیا کرده است تا هر کس در شرایط مختلف نشان دهد به کدام سمت پیش می‌رود.

🔸اگر انسان تصمیم بگیرد به اهداف والای خود برسد باید برنامه‌ای داشته باشد، بی تردید شیطان برای نرسیدن بشر به اهدافش تلاش می‌کند، فراموش نکنیم شیطان از خداوند خواست تا روز قیامت زنده بماند تا بندگانش را گمراه کند و خداوند هم پذیرفت.

🔸در حال حاضر شاهد جنگ مرکبی در جامعه هستیم که ابزار الهی و شیطانی در آن مشخص شده است، اگر جنگی نبود فرقی میان شهید عجمیان با جوانان دیگر وجود نداشت.

🔸در دوران دفاع مقدس ما شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردیم که با جان و دل از سرزمین خود دفاع کرده‌اند از شهید بروجعلی شکری که جنازه اش تکه تکه شده اما اسرار عملیات را فاش نکرد تا شهدای عملیات فتح المبین ما برای پیروزی انقلاب شهیدان زیادی همچون عجمیان داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *