حاشیه‌های یک نامه؛
واکنش ذوالنور به حواشی سربرگ نامه‌نگاری‌ها و قانون جوانی جمعیت/این تخریب‌ها اولین و آخرین نخواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، اخیراً نامه‌ای از حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیوستن به سامانه شفافیت داوطلبانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است، که سربرگ آن مربوط به حدود دو سال پیش بوده که وی ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را به عهده داشته است.

در این زمینه، در یکی از صفحات مجازی متنی با عنوان « بیش از دو سال است که آقای ذوالنوری از ریاست کمیسیون امنیت ملی کنار گذاشته‌شده و هنوز با سربرگ آن برای اهداف غیرشرعی و قدرت‌طلبانه خود و با هدف عوام‌فریبی بنام شفافیت سوءاستفاده می‌کند!!! » منتشر شد.

این صفحه مجازی همچنین متنی نیز با عنوان «لازم به ذکر است از موانع اصلی اجرای قوانین حمایتی جمعیت به‌ویژه تخصیص زمین و ساخت خانه‌های ویلایی شخص آقای ذوالنوری می‌باشد » را پیش از این انتشار داده است.

در این زمینه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی نسیم قم در واکنش به این حواشی اظهار داشت: این اقدام نه اولین اقدام تخریبی و نه آخرین آن خواهد بود؛ بلکه هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، حجم، تنوع و گستره این تخریب‌ها رو به افزایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر مسئولیت‌های نمایندگان در ه‍یئت رئیسه، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس تغییر کند، ممکن است به‌تناسب آن تغییرات، سربرگ‌های جدید چاپ کنند، ابراز کرد: بنده نیز بلافاصله با پایان دوران مسئولیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیگیر این موضوع بودم و سربرگ های جدید بدون عنوان ریاست کمیسیون تهیه کردم و علاوه بر چاپ سربرگ‌های جدید، طبیعتاً با اوضاع فعلی اقتصادی کشور و گرانی کاغذ، آن سربرگ‌های باقی‌مانده را نیز که پشت و روی آن سفید بوده چون درست نبود که از بین ببریم، متولیان دفتر از آن‌ها به‌عنوان چک نویس، کاغذ باطله، فتوکپی و پرینت مقدماتی نامه‌ها استفاده می‌کنند.

وی این اقدام را غیرعمدی و سهوی دانست و افزود: به علت آنکه این کاغذهای چک نویس کنار چاپگر بوده، در اثر بی‌دقتی و کم‌توجهی کارمند دفتر، متن در داخل سربرگ قدیمی تایپ و چاپ‌شده و با توجه به حجم نامه‌ها، چون فرصت چک و بررسی و کنترل تک‌تک آن‌ها برای بنده نیز وجود ندارد، این اتفاق غیرعمدی رخ داده است.

ذوالنوری با انتقاد از دست‌اندرکاران این صفحه مجازی که در پایان این مطلب هشتک # بی‌تقوایی_ سیاسی را زده‌اند، مطرح کرد: با کدام ملاک و معیار تقوای سیاسی، یک عمل غیرعمدی و امر سهوی را به‌عنوان سوءاستفاده و تخلف تعیین کرده‌اند و با چه وسیله و با کدام علم غیبی، نیت و هدف بنده را کشف و احراز کرده که این اقدام برای اهداف غیرشرعی و قدرت‌طلبانه و با هدف عوام‌فریبی و  سوءاستفاده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از عنوان کمیسیون با سربرگ قدیم، آن‌هم برای مردمی که سال‌ها افتخار خادمی آنان را داشته‌ام چه نفع و آورده‌ای برای من دارد که اگر این اشتباه غیرعمدی کارمند دفتر اتفاق نمی‌افتاد و نامه در سربرگ جدید دفتر که همه مکاتبات دفتر با آن انجام می‌شود، تنظیم می‌شد، فاقد آن نفع و آورده است؟!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین در واکنش به حواشی پیش‌آمده در مورد مخالفت وی با قانون جوانی جمعیت نیز افزود: بنده به اذعان بسیاری از همکاران در مجلس بیشترین تلاش خود را در تصویب و مطالبه در پیگیری اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت داشته‌ام.

انتهای پیام/ خبرگزاری نسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *