سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم /طرح سربازی حرفه‌ای در کمیسیون امنیت در حال بررسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام ذالنوری گفت: طرح سربازی حرفه‌ای در کمیسیون امنیت در حال بررسی است و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد و همچنین در بحث شفافیت که در مجلس قبل چندان مورد توجه نبود در این مجلس در حال پیگیری است و در این طرح علاوه بر مجلس، بر قوای سه گانه، مجمع تشخیص و شهرداری‌ها نیز نظارت خواهد شد.

مراسم روز دانشجو عصر شنبه ۱۹ آذرماه با حضور پرشور دانشجویان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شریفی رییس دانشگاه قم با عرض تبریک روز دانشجو، دانشجویان را چشمان تیز بین، واقع بین، عیب بین و آینده بین جامعه توصیف کرد و از نقش سازنده آنان در جامعه تقدیر کرد.

در ادامه این برنامه برخی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به ارائه نظرات خود پیرامون مسائل کشور پرداختند. بخش دیگر مراسم گرامیداشت روز دانشجو سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بود.

وی در سخنان خود با ضمن تبریک روز دانشجو به سوالات دانشجویان پاسخ داد. حجت الاسلام ذوالنوری در پاسخ به دغدغه حاضران راجع به سربازی و طرح شفافیت گفت: طرح سربازی حرفه‌ای در کمیسیون امنیت در حال بررسی است و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد و همچنین در بحث شفافیت که در مجلس قبل چندان مورد توجه نبود در این مجلس در حال پیگیری است و در این طرح علاوه بر مجلس، بر قوای سه گانه، مجمع تشخیص و شهرداری‌ها نیز نظارت خواهد شد.

نماینده مردم قم در رابطه با این مسئله که نمایندگان مجلس در نامه‌ای خواستار اعدام اغتشاش گران شده بودند، افزود: چنین بیانیه‌ای کذب است اما هر کس که جرمی مرتکب شود به همان اندازه باید مجازات شود و هیچ فرقی برای افراد در هیچ جایگاهی نیست.

وی تصریح کرد: توهین از طرف هیچ‌کس و جایگاهی مورد قبول نیست و از دانشجویان می‌خواهم هر خبر یا مسئله‌ای را که شنیدند در مورد سند آن تحقیق کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان کشور به وضعیت نامطلوب اقتصادی اذعان دارند، گفت: مشکل اقتصاد و اشتغال دغدغه همه مسئولان کشور چه در مجلس و چه در دولت است.

ذوالنوری همچنین ادامه داد: مشکل اقتصاد و اشتغال دغدغه همه مسئولان است و اگر مشکلات داخلی و بین‌المللی اجازه دهد با برنامه‌های صحیحی که دولت دارد می‌تواند در آینده بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی را حل کند.

شایان ذکر است در این مراسم از دانشجویان برگزیده کشوری دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *