آن چیزی که موجب شد فتنه و اغتشاش اخیر جمع شود، توهین به مقدسات دینی، استفاده از روش‌های خشونت آمیز و دروغ‌های بزرگی بود که در این مدت ساخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری،حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه (س) قم، با بیان اینکه امروز نیاز است که ضمن توجه ویژه به مشکلات معیشتی مردم، امید به آینده در کشور افزایش یابد، گفت: افزایش بیکاری و مشکلات اقتصادی بدون شک کار دشمن را در یارگیری آسان‌تر می‌کند و موجب می‌شود دشمنان از نارضایتی‌های موجود در کشور بهره‌برداری کنند.

وی شفاف سازی دارایی مسئولان را یک ضرورت دانست و گفت: تحقق این مسئله موجب جلوگیری از فساد و سوء استفاده از بیت المال می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوال دانشجویان مبنی اینکه چرا گشت ارشاد ویژه مسئولان و سلبریتی‌ها نداریم، گفت: این موضوع کاملا درست است و نیاز است تا نهاد‌هایی بر عملکرد و اقدامات مسئولان و سلبریتی‌ها نظارت کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به فتنه و تلاش دشمنان داخلی و خارجی در ایجاد اغتشاشات اخیر، گفت: دشمنان همواره با تبلیغات غلط و ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم ضمن زیر سوال بردن ارزش‌ها، به دنبال کم رنگ کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: آن چیزی که موجب شد فتنه و اغتشاش اخیر جمع شود، توهین به مقدسات دینی، استفاده از روش‌های خشونت آمیز و دروغ‌های بزرگی بود که در این مدت ساخته شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: از دولت هم می‌خواهیم ضمن بررسی دقیق مشکلات، بیشترین استفاده را از فرصت کند و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و اتکا به توان نخبگان، اهداف ارزشمند نظام در عرصه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی را محقق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *