انتقاد نماینده قم از مصرف بی رویه برق در تابلوهای تبلیغاتی جاده های استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری روز شنبه در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری قم، افزود: عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم در قبال مساله برق در مقایسه با دولت گذشته با وجود افزایش مصرف قابل تحسین است؛ کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق صنایع فولادی یکی از تصمیمات تاثیرگذار استان برای مدیریت مصرف است اما کاهش سهیمه برق واحدهای تولیدی و صنعتی در مجموع به صلاح اقتصاد و معیشت مردم نیست.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک سرمایه گذاری خارجی برای تولید ۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در کنار دریاچه نمک اعلام آمادگی کرده است؛ این سرمایه گذار حاضر است به خاطر مباحث مربوط به تحریم، در قبال برخی تعهدات مالی از ایران نفت دریافت کند و در بازارهای جهانی بفروشد.

ذوالنوری همچنین با انتقاد از وضع عفاف و حجاب در برخی ادارات و دستگاه های خدمات رسان قم گفت: وضعیت حجاب در برخی از این مراکز زننده و غیرقابل توجیه است؛ باید نظارت بر رعایت و پایبندی به عفاف و حجاب با قدرت انجام بگیرد.

وی اضافه کرد: بخشی از وضعیت عفاف و حجاف به خاطر جهل به معارف و بی قیدی برخی از افراد و بخش دیگری از آن نیز کاملا هدایت شده و برنامه ریزی شده توسط دشمنان است.

ذوالنوری همچنین با اشاره به جان باختن دو کودک خردسال در اثر حمله سگ های ولگرد در منطقه دامشهر قم طی روزهای اخیر، تصریح کرد: طرح صیانت از حقوق عامه در برابر حیوانات خطرناک و مضر از چند ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده که لازم است قوانین مدونی در این خصوص تدوین شود.

وی با بیان اینکه ۳۴ نوع بیماری از طریق دام و حیوانات به انسان منتقل می شود، گفت: به خاطر جرم انگاری و مطالبات مردمی طرح صیانت از حقوق عامه در برابر حیوانات خطرناک و مضر در اولین جلسه مجلس شورای اسلامی پس از دریافت امضاهای لازم بصورت جدی موردبررسی قرار خواهد گرفت.

ذوالنوری یادآور شد: هم اکنون در خصوص مقابله و مبارزه با خطرات حیوانات خطرناک خلاهای قانونی زیادی وجود دارد و عملا دست دستگاه های مختلف در برخورد با افراد متخلف بسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *