⬛️ پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور بمناسبت ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (ره)

◼️ بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال ملکوتی عالم ربانی و فقیه صمدانی، مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی قدس الله نفسه الزکیه، غمی سنگین و اندوهی عمیق برحوزهای علمیه و ایران اسلامی مستولی ساخت.

در گذشت این مرجع گرانقدر که سراسر عمر پربرکتش در تعلیم و تعلم، تحقیق و تتبع، تألیف و تدریس، استنباط و اجتهاد در احکام نورانی اسلام و تبیین و تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی، متعالی و هدایت بخش اهل البیت علیهم السلام و مقابله موثر و مستمر با نحله ها، فرق و جریانات انحرافی سپری گشت، ثلمه ای عمیق و خسارتی سنگین و غیر قابل جبران است. البته ثمره عمر پربرکت این فقیه اهل البیت(ع)، در قالب نزدیک به هشتاد اثر علمی روشنگر و بیش از یکصد و پنجاه مجلد کتاب عالمانه و محققانه ، ذخیره ای گرانبها است که نام و یاد این استوانه ی قویم حوزه های علمیه را برای همیشه در بین اهل علم و عمل زنده و جاودانه خواهد داشت.

تلاش گسترده علمی، آن فقیه بزرگ را از مبارزه با رژیم ستمشاهی و همراهی با انقلاب عظیم اسلامی ملت مسلمان و غیور ایران اسلامی و مساعدت و حمایت از رهبر فقید انقلاب، امام راحل عظیم الشان قدس سره، و ارایه خدمات خالصانه در سنگرهای مهم انقلاب، چون مجلس خبرگان رهبری، و سکانداری چندین ساله شورای نگهبان باز نداشت. این فقیه و مرجع بصیر بعد از ارتحال امام عزیز، از مشاوره، شفقت و دلسوزی و حمایت از رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی دریغ نورزید و همواره مورد اعتماد و احترام امامین انقلاب و مراجع عظام تقلید بود.

این حقیر به عنوان نماینده و خادم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، این غم سنگین را به پیشگاه نورانی حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، خانواده معزز و مکرم ایشان و بیت رفیع حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی اعلی الله مقامه و همه ملت عزیز، بویژه مردم شریف قم و گلپایگان تسلیت و تعزیت عرض میکنم.
درجاتش متعالی و خداوند متعال با اولیاء صالحینش محشور فرماید.

نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی مجتبی ذوالنوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *