باید مشکل معیشتی مردم نجیب قم، نجیبانه حل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان که با حضور ریاست محترم جمهور برگزار گردید گفت: در جلسات کارشناسی مشکلات استان قم با سعه صدر و نگاه مثبت بررسی و وعده‌هایی داده شده است، انتظار داریم بیش از پیش به وعده‌های داده شده عمل شود، روحیه انقلابی و خروجی محوری کارهای دولت سیزدهم باید وارد فاز عملیاتی شود.

وی با بیان این که برطرف سازی برخی از مشکلات شهری و استانی نیازمند تصمیمات مجدانه است، اظهار داشت: متأسفانه آنگونه که باید اراده‌ای از سوی برخی از دستگاه‌ها برای برطرف سازی موضوع پردیسان وجود ندارد، انتظار داریم در پردیسان به عنوان شهر ادارات تأسیس و بسیاری از مشکلات در این شهر پیگیری گردد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که ۳۱۵ هکتار بافت تاریخی استان قم قفل شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه بافت فرسوده برخی از مناطق در شهر قم مشکلاتی را پیرامون مدیریت شهری ایجاد نموده است.

وی به نرخ ۱۴ درصدی بیکاری در شهرقم اشاره کرد و با بیان این که مونوریل این شهر به آئینه دق تبدیل شده است، اظهار داشت: وجه فرهنگی قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و خیزش گاه انقلاب بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته، صنایعی به قم وارد شود که با فرهنگ و روحیات فرهنگی قم همخوانی داشته، سرمایه گذاری ناظر به وضعیت این منطقه دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با اشاره به این که حوزه علمیه قم بخش قابل توجهی از جمعیت شهر قم را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: طلاب در دوران کرونا در بدترین وضعیت معیشتی زندگی می‌کنند؛ باید مشکل معیشتی مردم نجیب قم، نجیبانه حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *