رئیس جمهور گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را از بدنه این وزارتخانه معرفی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت السلام ذوالنوری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۸ آبان ماه( مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: سایت ثبت نام مسکن ملی در قم به دلیل نبود زمین بسته است، نبود زمین در استان‌های گیلان و مازندران به دلیل وجود کوه و جنگل توجیه‌پذیر است اما قم استان بیابانی است و نبود زمین هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم  قم در مجلس تأکید  کرد: هر چه سریعتر شورای عالی شهرسازی را وادار کنید تا ۱۸۰ هکتاری و ۵۶۰ هکتاری زمین را برای ساخت و ساز مسکن حل کند زیرا مردم قم مشکل تأمین مسکن دارند.

وی در ادامه طی تذکر دیگری به رستم قاسمی اظهار کرد: منوریل در قم تبدیل به یک آیینه دق و وهن نظام شده است، این ابوالهول در مقابل چشمان مردم قرار دارد، هر چه سریعتر طی تدبیری آن را تعیین تکلیف کنید.

ذوالنوری در تذکر دیگری به وزیر نفت بیان کرد: قیمت گاز صنعت را سه برابر کرده‌اید و اکنون به یک مصیبت تبدیل شده، تدبیر کنید تا مانند برق برای مصرف خانگی دچار مشکل نشویم. قیمت قبوض برق بسیار بالا رفته، مردم مشکل دارند و ۴ برابر کردن قیمت برق جفا در حق مردم است، فکری به حال مردم کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به رئیس جمهور نیز گفت: گزینه‌ای که برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب می‌کنید یا باید شخصیت امتحان‌ پس داده‌ای باشد که بعد از معرفی‌ وی به مجلس، بهجت و خوشحالی در بدنه این وزارتخانه به وجود بیاید و مورد استقبال در مجلس قرار بگیرد و یا اینکه گزینه‌ای از درون خود وزارت باشد زیرا فرهنگیان معرفی شخصی غیر از بدنه این وزارتخانه را توهین و تحقیر نسبت به خود می‌دانند. ما گزینه‌های قوی فراوانی داریم و توقع نبود چنین شخصیتی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کنید./

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *