راه مبارزه با استکبار، شکستن زنجیرهای قطور وابستگی به آمریکا است/ قانون اقدام راهبردی دست دانشمندان هسته‌ای برای غنی‌سازی اورانیوم را باز گذاشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام ذوالنوری در مراسم «حماسه تسخیر، آغازگر پیشرفت» که بعد از ظهر امروز(چهارشنبه، ۱۲ آبان ماه) به مناسبت بزرگداشت سالروز ۱۳ آبان در لانه جاسوسی آمریکا با همکاری سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با بیان اینکه ۱۳ آبان مظهر و نماد خصومت نظام سلطه با ملت و نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مردم فراموش نیم کنند در چنین روزی امام(ره) تبعید و لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مردم ما فراموش نمی کنند دشمن چه طراحی ها و توطئه هایی برای ساقط کردن نظام اسلامی و انقلاب مردم صورت داد و همگی واقف هستند که اینجا زمانی کانون فتنه و توطئه علیه آرمان های انقلاب بوده است.

حضور رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس در مراسم «حماسه تسخیر، آغازگر پیشرفت»

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی از منظر امام(ره)، یادآور شد: هرچه از آن زمان فاصله می گیریم و اقدامات دشمنان را می بینیم بر درستی و شایستگی اقدام آن زمان واقف می شویم؛ امروز مبارزه با آمریکا ادامه دارد و تنها شکل آن تغییر کرده است اما راهبردها همان است چنانچه راهبرد جمهوری اسلامی نیز در مبارزه با آنها همان است.

ذوالنوری ادامه داد: آنها می خواهند ملت ما را به خود وابسته کنند لذا امروز مبارزه با آمریکا شکستن زنجیرهای قطور وابستگی با آنها است. آنها قصد ایجاد آشوب و نارضایتی در میان مردم دارند لذا مبارزه با آمریکا و خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی می تواند مبارزه با آنها باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تفرقه و جنگ های  داخلی میان مردم است لذا امروز مبارزه با آمریکا تقویت پیوستگی با ملت است. آمریکا می خواهد بگوید تنها راه ما، مذاکره با آنها است لذا باید توانمندی های داخلی را تقویت کنیم.

وی افزود: امروز در حوزه نانوتکنولوژی حرفی برای گفتن داریم و مجله های علمی معتبر دنیا از حرکت دانشجویان در عرصه های مختلف به عنوان خیزش و جهش یاد می کنند همچنین در حوزه هوافضا در لبه هایتک دنیا قرار داریم و در حوزه هسته ای جزء ۷ کشور مطرح دنیا هستیم.

ذوالنوری اضافه کرد: امروز ثابت کرده ایم علیرغم تمام محدودیت های تحریمی و قفل برجام بر کارخانه های هسته ای، توانسته ایم زمینه ساخت دستگاه هایی فراتر از IR2، IR6، IR8 و IR9 را فراهم کنیم و علیرغم فشارها به خاطر دانش هسته ای که با دوربین های ثابت خود اجازه فعالیت نمی دادند، دانشمندان ما امروز توانسته اند به محض تکلیف قانون اقدام راهبردی، از ۳٫۶۷ درصد غنی سازی تعیین شده در برجام به ۴٫۲ درصد و بالاتر از آن برسیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با بیان اینکه امروز القائات دشمن برای این است که بگویند اگر مردم فشار اقتصادی را تحمل می کنند و در حوزه صنایع داخلی ضعیف هستیم به خاطر انقلاب و آرمان های انقلاب و پافشاری به آن است در حالی که عکس این حقیقت دارد و هر بدبختی که در حوزه مسائل اقتصادی داریم به دلیل دوری از انقلاب است.

ذوالنوری در ادامه با اشاره به توانایی ها و موفقیت های کشورمان در ساخت صنایع و تجهیزات نظامی و ادوات آن و تسلیحات موشکی، هوافضا و زیردریایی که دنیا را متحیر کرده است، عنوان کرد: علت پیشرفت در حوزه دفاعی و نظامی دلبستگی به آرمان های انقلاب وجود دارد.

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید خط انقلاب اسلامی و انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: نباید به مردم آدرس غلط داد و باید بدانیم تحریم باعث چه پیشرفت هایی شده است و باید از دستاوردهای خود در حوزه هسته ای در همه صنایع نیز استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *