رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس از برگزاری جلسات مشترک با مسئولان حوزه دفاعی و بررسی و فراهم کردن بسترهایی برای نقش آفرینی پیشکسوتان نیروهای مسلح در راستای خدمت به کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام ذوالنوری در تشریح محور نشست امروز (سه شنبه ۲۷ مهرماه) هیات رییسه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: ابتدا برنامه های فراکسیون برای ۶ ماه نخست سال مورد ارزیابی قرار گرفت و سپس برنامه های پیش بینی شده تا پایان سال ۱۴۰۰ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری جلسات مشترک با مسئولان حوزه دفاعی کشور از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع، ناجا، نیروی مقاومت بسیج و سایر مجموعه های مرتبط از جمله برنامه های فراکسیون خواهد بود.

وی ادامه داد: در واقع نمایندگان تلاش خواهند کرد با برگزاری این جلسات، راه هایی که می توان حوزه دفاع ملی را تقویت و اقتدار ملی را افزایش داد، احصاء کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بررسی مسائل مرتبط با جامعه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری از پیشکسوتان نیروهای مسلح در فاز نخست از دیگر دستورکارهای نشست امروز فراکسیون قرار داشت، افزود: بازنشستگان در امور مختلف مانند مبارزه با کرونا، مدافعان حرم و غیره حضور فعال داشته و نقش آفرینی می کنند.

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی قوه مقننه گفت: بر این اساس فراهم کردن بسترهایی برای نقش آفرینی این افراد در راستای خدمت به کشور، رفع مشکلات و ارائه خدمات در جهت امور معنوی و حضور سازمان یافته و موثر آنها در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان با توجه به نزدیک بودن ۸ آبان به عنوان روز دانشجو و ۱۳ آبان به عنوان روز دانش آموز، برگزاری برنامه های مختلف با مشارکت پررنگ نمایندگان مجلس و اعضای فراکسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت./

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *