پشت پرده حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ نقش سران کشورهای سازشکار در حملات رژیم صهیونیستی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ورود جسورانه رژیم صهیونیستی به این قبیل تجاوزات نسبت به گذشته، تاکید کرد: علت این مسئله وادادگی و سرسپردگی سران برخی از کشورهای عربی است که فرش قرمزی برای دیپلمات‌های اسرائیلی پهن و دست سازش و تسلیم به سمت آن‌ها دراز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، مجتبی ذوالنور گفت: موج جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه و مردم فلسطین اقتضای طبیعت رژیم صهیونیستی را نمایان می کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم وحشی، غارتگر، غاصب و درنده خو است، اظهار داشت: از این رو غیر از این اقدامات از رژیم صهیونیستی توقع نمی‌رود چرا که طبیعت این رژیم همین است و فلسفه وجودی این رژیم با غصب، تجاوز و کشتار گره خورده است.

ذوالنور تاکید کرد: این طبیعی است که تجاوز جز طبیعت رژیم صهیونیستی باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به وظیفه کشورهای اسلامی در مقابل این تجاوزگری اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید همان تجاوز را علیه رژیم صهیونیستی داشته باشند.

وی با اشاره به ورود جسورانه رژیم صهیونیستی به این قبیل تجاوزات نسبت به گذشته، تاکید کرد: علت این مسئله وادادگی و سرسپردگی سران برخی از کشورهای عربی است که فرش قرمزی برای دیپلمات‌های اسرائیلی پهن و دست سازش و تسلیم به سمت آن‌ها دراز کردند.

ذوالنور ادامه داد: وقتی رژیم صهیونیستی به عنوان یک گرگ مهاجم به گله، سگ گله را خواب دید که به نوعی سران کشورهای سازشکار هستند و چوب و چوپان را نیز روی زمین دید، دیگر به گله حمله خواهد کرد، بنابراین کشورهای سازشکار در حمله جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاثیر داشتند و بعضاً سران برخی کشورهای عربی در این زمینه خیانت کردند.

وی تاکید کرد: یقینا بعضی از سران کشورهای اسلامی پیش از رژیم صهیونیستی باید در پیشگاه الهی جوابگوی خون‌های ریخته بر روی زمین باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *