حجت الاسلام ذوالنور: عادی سازی روابط ایران و عربستان مسیر حضور رژیم صهیونیستی در منطقه را ناهموار می کند و از این رو این رژیم تمام تلاش خود را برای عدم موفقیت این مذاکرات می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: حمله به کنسولگری ایران در کربلا و همزمانی آن با مذاکرات ایران و عربستان نشان می دهد جریانهای تکفیری که مخالف ضعیف شدن حاکمیت آمریکا درمنطقه هستند و وحدت کشور های اسلامی را مغایر اهداف خود می بینند نگران شرایط جدید هستند.

وی افزود: از طرفی شکل گیری انسجام در مقابل جریانات تروریستی تکفیری و عادی سازی روابط جمهوری اسلامی  با دنیا جریان تندرو را به سمت پیش برد اهداف آمریکا سوق داده است و قطعاً صهیونیست ها هم از وحدت کشورهای اسلامی به ویژه ایران و عربستان نگران هستند چرا که حضور آنها در منطقه را به تاخیر می اندازد لذا با نا امن سازی عراق به دنبال بر هم زدن زمین به نفع تروریست ها هستند.

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: رژیم اسرائیل و آمریکا بیشترین سود را از تنش و نا امنی در جهان اسلام میبرند و در هرجای جغرافیای اسلام این اتفاقات رخ دهد آنها نقشی در آن دارند و از آن استقبال می کنند./پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *