پیام تسلیت حجت الاسلام ذوالنوری به مناسبت درگذشت مادر شهیدان والامقام کارکوب زاده

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رجعت آسمانی و ارتحال ملکوتی اسوه صبر و مجاهدت مادر شهیدان والامقام کارکوب زاده برکلیه بازماندگان عزیز و گرانقدر و نیز برهمه دلدادگان و رهپویان مکتب جهاد و شهادت تسلیت و تعزیت باد.
بانو زهرا کارکوب زاده که همه عمر پربرکت خود را تا لحظات آخر نثار تقویت و تحکیم انقلاب و نظام اسلامی کرد، پا به پای همسر پاسدار و رزمنده اش خداداد کارکوب زاده در فراز و نشیب های طوفانی انقلاب و روزهای خون و خطر و آزمون سخت ۸ سال دفاع مقدس،به سان کوهی استوار مقاومت ورزید. در آبانماه سال ۵۹ یعنی ماه دوم جنگ پیشتازی خانواده اش در دفاع از میهن و انقلاب را با شهادت خلیل ۱۸ ساله اش به ثبت رسانید.
عبدالجلیل ۲۲ ساله اش را کمتر از یکسال بعد یعنی سال ۱۳۶۰ تقدیم اسلام و انقلاب نمود و با فاصله یکسال فرزندسوم خود منصور را که فقط ۱۶ سال داشت از دامن پاک و گرم و پرعاطفه اش به قربانگاه عشق روانه کرد. آری صبر ایوبی این بانوی نمونه در آزمون سخت دیگری تجلی یافت آنجا که در سال شهادت منصور ۱۶ ساله اش فرزند چهارم او محمد رضا در عملیات والفجر مقدماتی در فکه تا جایی فداکارانه جنگید که به اسارت دشمن بعثی صهیونیستی در آمد. اما با اینهمه جهاد و ایثار مجاهدت های این بانوی بزگ پایان نیافت؛ تا سال ۸۹ زینب گونه به پرستاری همسر ایثار گرخود پرداخت و در طول سالیان بعد از جنگ و دوران هجوم فتنه ها، تبلیغات شوم وعملیاتهای روانی، تحریفات و انحرافات سیاسی، تهدیدات نرم و براندازی دشمن، منزل کوچک و محقر خود را به نمایشگاه و دانشگاهی برای تربیت و بصیرت افزایی نسل جوان تبدیل و با بیانات مستدل ، متقن، مستند و جذاب خود، خیل عظیمی از دلهای مشتاق را به فرهنگ شهید و شهادت شیفته و پایبند نمود. در زندگی زینب گونه اش موثر تر از موسسه ای عریض و طویل، تنها در کلبه ای محقر پیام و فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس و وصایای شهیدان والامقاممان را منتقل و زنده نگاه داشت. روانش شاد، روحش با حضرت فاطمه زهرا و زینب کبری سلام الله علیهما همنشین و محشور وراهش پر رهرو باد.

نماینده و خادم مردم شریف و ولایتمدار قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجتبی ذوالنوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *