ذوالنوری با اشاره به درخواست پارلمان بریتانیا برای تحریم سپاه: حوزه دفاعی ایران وابسته به روابط خارجی نیست/ حفظ و توسعه صنعت دفاعی با تکیه بر توان داخلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، حجت الاسلام ذوالنوری در واکنش به درخواست پارلمان بریتانیا از دولت بوریس جانسون برای بررسی شناخته شدن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» به عنوان سازمان تروریستی، گفت: آمریکایی‌ها تحریم سپاه را از قبل انجام دادند، در مرحله تحریم نیروی قدس، مجددا این کار را کردند و بار سوم با وضع قانون کادسا سپاه پاسداران را تحریم کردند. در همه موارد هم اتحادیه اروپا از آمریکا تبعیت کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اروپایی‌ها در همه ابعاد تحریم‌های آمریکا را اجرا کردند. این اقدام عبث و بی فایده‌ای خواهد بود زیرا نهادی که تحریم شده را دوباره نمی‌توانند تحریم کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه توانمندی دفاعی توانستیم فعالیت‌هایمان را بومی کنیم. حوزه دفاعی جمهوری اسلامی ایران معلق و وابسته به روابط خارجی نیست، توان فعلی ما در سطحی از بازدارندگی است که تهدید نظامی را از سر کشور دفع کرده و در استمرار، حفظ توانمندی، توسعه و تقویت آن بر توانایی‌های داخلی و بومی تکیه داریم.

ذوالنوری یادآور شد: اروپایی‌ها بدانند که این تحریم‌ها خاصیتی ندارد لذا خود را خسته نکنند زیرا جمهوری اسلامی ایران مسیر خودش را طی می‌کند./

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *