رئیس کمیسیون امنیت ملی هشدار داد؛ خط تخریبی رسانه‌ های بیگانه و نفوذی ها برای ضربه زدن به دستگاه های امنیتی

🔶به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، حجت الاسلام ذوالنور گفت: رسانه‌های بیگانه و نفوذی‌های داخلی با آدرس اشتباه و غلط دادن قصد دارند اذهان مردم را از اصل جنایت و جنایتکاران واقعی منحرف سازند.

🔸حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرگزاری رسا، با اشاره به تخریب و تضعیف نهادهای امنیتی حفاظتی کشور از سوی رسانه های بیگانه، گفت: طبیعی است که رسانه های غربی ترور دانشمندان هسته‌ای را بهانه‌ای برای هجوم به دستگاه های امنیتی و نیروهای مسلح و سازمان های دفاعی قرار دهند.

🔸حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه ترورهای دانشمندان با برنامه ریزی نظام سلطه روی می دهد، ابراز کرد: زمانی که شخصیت‌­های برجسته در ایران ترور می شوند، خسارت بزرگی به نظام اسلامی ایران وارد خواهد شد و از سوی دیگر رسانه های بیگانه مقصر اصلی این ترورها را نظام اسلامی و دستگاه امنیتی کشور جلوه می دهند و آنها با آدرس اشتباه و غلط دادن قصد دارند که اذهان مردم را از اصل جنایت و جنایتکاران واقعی منحرف سازند.

🔸رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: هدف شوم استکبار جهانی از مقصر جلوه دادن دستگاه های امنیتی کشور، انحراف اذهان عمومی و ضربه زدن به نظام اسلامی است، اما با هوشیاری ملت و مردم ایران دشمنان به هدف خبیثانه خود نخواهند رسید.

🔸حجت الاسلام ذوالنور بیان کرد: برخی از جریان های داخلی که همواره مخالف تمامیت ارضی کشور و امنیت همه جانبه در کشور هستند و از هر بهانه و فرصتی برای حمله به نظام اسلامی استفاده می کنند، امروز نیز همسو با دشمنان، بهانه و بستری را برای تخریب نظام اسلامی به دست آوردند.

🔸وی دستگاه های امنیتی و جاسوسی بین المللی را پشت این ترورها دانست و گفت: ترورهای سنتی توسط تشکل ها و افراد خاصی انجام می شود و این ترورهای کور بسیار پبچیده نسیت؛ اما برخی ترورها همانند ترور شهید فخری زاده، ترورهای برنامه ریزی شده است که با برنامه‌ریزی‌های سرویس های مخوف جاسوسی دولتی بیگانگان صورت می‌پذیرد.

🔸حجت الاسلام ذوالنور ابراز کرد: طبیعی است که سرویس های بزرگ جاسوسی و امنیتی در هر ترور روش و شیوه خود را عوض کنند و ابزار و امکانات پیشرفته را در اختیار گروه­‌های ترور قرار دهند؛ از این رو دستگاه ها و نهادهای امنیتی کشور اطلاعات کافی را در این زمینه ندارند و شیوه ترور آنها کشف نمی شود و سبب می شود که این حادثه ترور روی دهد.

🔸رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: فرهنگ جامعه ما به گونه ای است که قبول نمی‌کند حفاظت‌های شدید امنیتی و اسکورت برای شخصیت‌های سیاسی و دانشمندان گذاشته شود.

🔸حجت الاسلام ذوالنور بیان کرد: برخی افراد سیاسی همواره دنبال حفاظت های شدید هستند و اما بیگانگان دنبال ترور این افراد نیستند؛ اما بیشتر شخصیت ها و دانشمندان ما همانند محسن فخری زاده، روحیه مردمی و انقلابی و ارزشی دارند که محافظت و مراقبت های شدید امنیتی را نخواهند پذیرفت.

🔸وی خواستار بررسی دستگاه های نظارتی بر ابعاد حادثه ترور شهید فخری زاده شد و گفت: باید دستگاه‌های نظارتی تمام ابعاد این ترور را بررسی کنند که اگر کوتاهی و قصوری میان دستگاه امنیتی و حفاظتی وجود داشته تا این حادثه روی دهد، برخورد لازم را انجام دهند، هرچند نباید این مسائل در تربیون های تخریبی بیان شود.

🔸حجت الاسلام ذوالنور اظهار کرد: کمیته ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور مسؤولان امنیتی و حفاظتی ذیربط تشکیل شده تا تمام ابعاد حادثه ترور شهید محسن فخری زاده را بررسی کند.

🔸رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: شورای عالی امینت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح، دستگاه امنیتی و حفاظتی ابعاد این حادثه را بررسی خواهند کرد و اگر هر کوتاهی و قصوری از افراد حقیقی و حقوقی اتفاق افتاده باشد، برخوردهای لازم را انجام خواهند داد.

🔸حجت الاسلام ذوالنور اظهار کرد: خط تخریبی رسانه‌ای بیگانه و نفوذی های داخلی دنبال عقده­ گشایی برای تکمیل ضربه زدن به دستگاه های امنیتی و حفاظتی و نظام اسلامی ایران هستند و از این ترورها بهره برداری و سوء استفاده های خود را خواهند کرد./انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *