رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گرچه شهید فخری زاده در کنار رفقای شهیدش آرام گرفت اما اکنون شروع آشفتگی، پریشانی و مصیبت سران رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، حجت الاسلام ذوالنوری در خصوص اهداف پشت پرده ترور دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: این اتفاق تروریستی از قبل برنامه ریزی شده و حساب شده بود؛ در واقع نوع اتفاق رخداده از نظر تاکیتیکی بیانگر برنامه ریزی دراز مدت و فراتر از انتخابات آمریکا است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس کاسبان مذاکره ممکن است بخواهند موضوع را به سمت دیگری منحرف کنند؛ در زمان ترامپ و اوباما ترور دانشمندان هسته ای مطرح بوده از این رو نمی توان این مسئله را به بحث مذاکره و غیره مرتبط کرد.
وی ادامه داد: هر چیزی که منافع ملی را تضمین و تامین کند مورد هدف جدی دشمنان است و آنها در این جهت حرکت می کنند لذا باید حساسیت نسبت به این مسائل بیشتر باشد و نفوذ جدی تر گرفته شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: از مسئولان سیاسی درخواست می شود مقوله نفوذ را جدی تر تلقی کنند و اهتمام داشته باشند.
ذوالنوری تصریح کرد: هدف شهید فخری زاده تامین کننده و تضمین کننده منافع ملی است لذا این امر باید باید از سوی سیاسیون مورد توجه قرار بگیرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید اذعان کرد راه شهید فخری زاده ادامه خواهد داشت و شاگردهایش اجازه نمی دهند علم وی بر زمین بماند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خواب سران رژیم آدم کش صهیوینستی از این پس بیشتر از گذشته آشفته خواهد شد؛ گرچه شهید فخری زاده در کنار رفقای شهیدش آرام گرفت اما اکنون شروع آشفتگی، پریشانی و مصیبت سران رژیم صهیونیستی خواهد بود./
پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *