رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: شکست آمریکا در تلاش برای ادامه تحریم‌های تسلیحاتی ایران مسجل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اتمام زمان محدودیت های تسلیحاتی کشورمان در ۲۷ مهرماه، گفت: جمهوری اسلامی ۵ سال به واسطه برجام در حوزه تسلیحاتی محدود بود که این محدودیت به زودی برداشته می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اکنون کشورهای طرف برجام باید ملغی شدن محدودیت های تسلیحاتی به واسطه برجام را اعلام رسمی کرده و این موضوع را به دنیا اطلاع دهند که جمهوری اسلامی ایران اجازه خرید و فروش سلاح را دارد.

مجتبی ذوالنوری

وی ادامه داد: اگر این مهم اتفاق بیفتد، بخش کوچکی از آنچه در برجام برای ایران پیش بینی شده و از حقوق ماست محقق می شود که البته نمی توان به تنهایی از آن تحت عنوان پیروزی یاد کرد چرا که صرفا محرومیتی برطرف و ظلمی بیجا رفع شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که آمریکا تمام تلاش خود را برای عدم رفع محدودیت های تسلیحاتی به کار گرفت و موفق نشد می توان آن را شکستی برای آمریکا و پیروزی برای ایران عنوان کرد چرا که ایالات متحده نتوانست اعضای ۱+۴ را با خود همراه کند./پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *