جمهوری اسلامی ایران و مقاومت از یکدیگر تفکیک ناپذیرند/ پیروزی و ماندگاری از مقاومت و اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور،در توضیح نشست امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با نمایندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، گفت: با توجه به خیانت سران کشورهای امارات متحده عربی و بحرین، آرمان‌های قدس شریف و ملت مقاوم فلسطین در جلسه امروز با حضور مسئولان ذی ربط بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه مطالب مرتبط با این حوزه مرور و مشکلات جهان اسلام و منطقه مقاومت بررسی شد. همچنین بر پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت، جهاد اسلامی حماس، حزب‌الله و امل تاکید شد.

ذوالنوری با اشاره به گزارش‌هایی که نمایندگان حماس و جنبش جهاد به کمیسیون ارایه دادند، گفت: در نهایت تاکید شد جمهوری اسلامی ایران و جنبش مقاومت از یکدیگر تفکیک ناپذیرند و تلاش‌هایی که آمریکا در آستانه انتخابات با استفاده ابزاری از سران کشورهای عرب می‌کند، گذرا است و پیروزی و ماندگاری از مقاومت و اسلام است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این تلاش‌ها نمی‌تواند رژیم لرزان و روبه زوال صهیونیستی را از سقوط حتمی نجات دهد و برای آن موثر واقع شود./پایان پیام

منبع: خبرگزاری خانه ملت

2 دیدگاه

  1. تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها
    هستید.

  2. سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *