فشار معیشتی و اقتصادی روی مردم سنگین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش مسئولان در قم به ویژه فرماندار، کارهای خوبی در قم و بخش‌ها و روستاها انجام شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از پروژه‌ها با همت مضاعف قابل اجرایی شدن است و باید طبق نیازهای امروز این پروژه‌ها را عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه، پروژه‌های مرتبط با اقتصاد و معیشت مردم در اولویت اقدامات دولت و مجلس و مسئولان باشد تا بتوانیم تغییرات مناسبی را در زندگی و معیشت مردم به وجود بیاوریم.

ذوالنور خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از پروژه‌های مهم و راهبردی، به دلایلی به طول می‌انجامد در این زمینه باید تدابیری اندیشید تا بتوان طرح‌ها و پروژه‌ها را به موقع عملیاتی کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از طرفیت بسیج می‌تواند در پیشبرد بسیاری از پروژه‌ها کارگشا و اثربخش باشد، در وضعیتی که فشار معیشتی و اقتصادی روی مردم سنگین است، باید از همه ظرفیت‌ها در رفع مشکلات استفاده کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در کشور کارهای زیربنایی زیادی در رفع مشکلات اقتصادی انجام شده اما به دلیل عدم اطلاع‌رسانی، جامعه متوجه بسیاری از امور نمی‌شود، باید بتوان این تلاش‌ها را متذکر شد و به گوش مردم رساند.

وی افزود: در قم نیز کارهای بزرگی شکل گرفته که ممکن است بسیاری از مردم از آن بی‌خبر باشند، باید با خبرهای خوش و اقدامات انجام شده توسط مسئولان، روحیه خوبی را برای مردم فراهم کنیم تا بار مشکلات را بهتر تحمل کنند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *