بررسی مشکلات بخش‌های استان در مجمع نمایندگان قم/وجود بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها، ضعف در مدیریت و نبود هماهنگی میان بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، شهرداران کهک، دستجرد، سلفچگان، قنوات و جعفریه با حضور در مجمع نمایندگان استان به بررسی مشکلات این شهر‌ها پرداختند.

حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه مجمع نمایندگان استان، وجود بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها را ضعف در مدیریت و نبود هماهنگی میان بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف دانست و گفت:

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: حل بسیاری از این مشکلات نیاز به هم افزایی و هماهنگی دارد و این دست مشکلات تنها با پرداخت پول و هزینه حل شدنی نیست؛ مشکل دفن و فرسودگی تجهیزات اطفاء حریق در بخش‌های استان از این دست مشکلات است.

وی افزود: شهرداری قم از سایت البرز کسب درآمد میکند و با الزام بخش‌ها به دفن زباله در این سایت شهرداری قم میتواند هزینه حل زباله را پرداخت کند.

ایشان عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جای ایجاد شهری جدید در منطقه‌ای بیابانی، ساخت وساز در شهر‌های اطراف قم را در اولویت خود قرار دهد.

وی گفت: بخش مهمی از نیرو، توان و تجهیزات دستگاه‌های خدمات رسان این شهرها، صرف خدمت رسانی به همین مناطق صنعتی و اقتصادی میشود و این مناطق باید هزینه آن‌ها را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *