رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مبارزه با فساد موجب تقویت پایه های نظام می شود، گفت: علاوه بر این اقدام رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، نماینده مردم شریف قم در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی مسیر خوبی را در پیش گرفته و در این مسیر نباید عقب نشینی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: قطعا صاحبان زور و تزویر قصد فشار آوردن به این قوه را دارند که نباید در برابر آن ها کوتاه آمد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنوری تاکید کرد: برخی از افراد می خواهند با جوسازی ها قوه قضائیه را تحت فشار قرار دهند که قطعا با عزم جدی که در این قوه وجود دارد به نتیجه نخواهد رسید.

وی افزود: اقدامات اخیر قوه قضائیه امیدی را در دل مردم ایجاد کرده است که باید این امید با برخورد قاطع و جدی با مفسدان تحقق یابد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: هر چند که امکان دارد در این مسیر خطاهایی نیز رخ دهد که باید آن ها را رفع و در جهت اصلاح گام برداشت.

وی حمایت همه دستگاه ها از قوه قضائیه را مهم و لازم برشمرد و بیان داشت: همه دستگاه ها باید در مبارزه با فساد در کنار این قوه قرار بگیرند تا مردم در عمل و اجرا مبارزه با مفسدین را ببینند.

نماینده مردم قم در مجلس خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد در واقع موجب تقویت پایه های نظام می شود و علاوه بر این رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *