اولویت نخست مجلس یازدهم باید بازگرداندن اعتماد مردم باشد/ مبارزه با فساد اقتصادی سرلوحه کار نمایندگان مجلس یازدهم قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات شهرداری، تلاش‌ها و خدمات رئیس مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اداره مجلسی که در آن آرای متنوع و مختلفی وجود داشته کار بسیار سختی بوده که لاریجانی به‌خوبی توانستد آن را اداره کنند و کمترین چالش و تنش و ناآرامی را در مجلس داشتیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهارهای خدمتی که سر راه ما قرار می‌گیرد، فرصتی بوده که باید از آن استفاده و بهره وافی و کافی را ببریم.

وی تلاش ایادی نظام سلطه در کشورهای منطقه و پیرامون را مورد اشاره قرار داد و گفت: در وضع قوانین ریل‌گذاری قوای دیگر به‌ویژه قوه مجریه، کار بسیاری سنگین و سختی در سطح ملی است، امروز چیزی که بیش از تورم و گرانی مردم را رنج می‌دهد بی‌اعتمادی به مسئولان است.

ذوالنور عنوان کرد: اخلاص، دست‌پاکی و جدی بودن مسئولان چندین برابر کسانی که در مظان اتهام بوده است، اما مجلس می‌تواند این اعتماد را برگرداند، برای نمونه مبارزه با فساد اقتصادی یکی از آرمان‌های انقلاب و امام راحل بوده و باید سرلوحه کار نمایندگان مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت مجلس یازدهم باید شفافیت باشد اضافه کرد: اگر مردم بتوانند زندگی مردم را خوب ببینند، شایعات در آنان هیچ تأثیری نخواهد گذاشت، مسئولان زندگی‌شان مانند مردم است اما چون شفافیت وجود ندارد یک موضوع را به همه تسری می‌دهند و این موضوع آسیب‌های زیادی به دنبال داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم معرفتی که بر اثر پاک‌سازی در وجود ما ایجاد شده حداکثر پاک‌سازی را داشته باشیم.

رسیدگی به مشکلات مردم اولویت نخست نمایندگان قم در مجلس است

احمد امیرآبادی فراهانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کادر پزشکی و درمانی، نیروهای جهادی، مسئولان و مدیران استان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: دولت علی رغم مشکلاتی که دارد در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام داد که جای تشکر و قدردانی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری این جلسه را آیین تکریم از تلاش‌های لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: در طول این هشت سالی که در خدمت ایشان بودیم آنچه که برای ما سه نفر بسیار مهم بوده عدم وجود اختلاف میان نمایندگان قم و رسیدگی به مردم قم بود.

وی ادامه داد: در طول این مدتی که ما در خدمت این بزرگواران بودیم در مورد مسائل قم همیشه تأکید بر حل مشکلات قم و رشد و آبادی شهر بود، سعی می‌کردیم که از ظرفیت آقای لاریجانی استفاده کنیم اما آن‌چنان‌که باید از این ظرفیت استفاده نشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *