اهدا تندیس حامی سلامت به نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی

اهدا تندیس حامی سلامت به نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی

طی مراسمی و همزمان با هفته سلامت، تندیس حامی سلامت به حجت الاسلام #ذوالنور و آقای امیرآبادی نمایندگان مردم #قم در مجلس شورای اسلامی اهدا و از تلاش‌های آنها برای حمایت از مجموعه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه هفته سلامت، با بیان اینکه مقابله با کرونا فقط وظیفه مجموعه بهداشت و درمان نیست اظهار کرد: باید قدردان کادر بهداشت و درمان استان قم باشیم که با تمام توان در عرصه حاضر شده و در خصوص مقابله با ویروس کرونا اقدام کردند.

وی با اذعان به اینکه کادر بهداشت و درمان جزو تراز اول ها هستند که در راستای نجات جان مردم، با تمام وجود تلاش کردند و حتی از جان خود گذشتند خاطرنشان کرد: اگر تلاش این مجموعه عظیم و دلسوز نبود، فراگیری ویروس به مراتب بیشتر می شد و همه گرفتار می شدند، اما اقدامات به موقع و ارزشمند، اجازه بروز مشکلات گسترده بعدی را نداد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ویروس کرونا همچنان وجود دارد و نباید خیال ما راحت باشد که دیگر کرونا تمام شد، بلکه باید همچنان هشدارها را جدی گرفته و همگان در راستای مقابله با این ویروس وظیفه دارند.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با کرونا فقط وظیفه بهداشت و درمان نیست، بلکه تمامی دستگاه ها وظیفه داشته که به میدان آمده و اجازه گسترش و شیوع ویروس را ندهند افزود: در این بین اقشاری نیز آسیب دیدند، که از نظر روحی و روانی دچار مشکل هستند و باید برای آنها نیز برنامه داشت و مشکلات این عزیزان را نیز برطرف کرد.

ذوالنوری گفت: البته کرونا برکاتی را نیز به همراه داشت به گونه ای که تعاون، مواسات، ایثارگری و فداکاری مردم نیز به رخ دنیا کشیده شد و اگر این از خودگذشتگی ها نبود، مشکلات برطرف نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمند صورت گرفته جامعه سلامت، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات این مجموعه اضافه کرد که قدردان پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *