مکتبی بودن ارتش، سایر امتیازات و افتخارات را در خود، مجمتع کرده است

مکتبی بودن ارتش، سایر امتیازات و افتخارات را در خود، مجمتع کرده است

?حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی، فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به وی و تمامی کارکنان ارتش و خانواده های صبور ایشان تبریک گفت.

◀متن نامه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

?برادر عزیز و ارجمند، رزمنده دوران دفاع مقدس 
امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده دلاور ارتش همیشه پیروز جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ

?۲۹ فروردین روز تثبیت ارتش مکتبی در نظام اسلامی که فرصتی برای مرور و بازخوانی حماسه آفرینی ها ، رشادت ها ، فداکاریها ، ایثارگریها و جانفشانی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی است بر جنابعالی و همه ی فرماندهان و کارکنان خدوم و جان برکف ارتش و خانواده های مکرم و صبورشان مبارک و خجسته باد.

?بی شک آنچه ارتش جمهوری اسلامی را در بین ارتشهای جهان متفاوت و ممتاز ساخته است مکتبی بودن آن است که سایر امتیازات و افتخارات، اعم از مردمی بودن، اقتدار و صلابت و استحکام، آمادگی دفاعی منبعث از روحیه جهادی و شهادت طلبی را در خود مجتمع نموده است.

?در چهل سال عمر پربرکت نظام اسلامی، ارتش در همه ی عرصه های خون و خطر مانند دفاع مقدس، حفظ مرزها و تمامیت ارضی، سیل و زلزله و سایر حوادث غیر مترقبه یار مردم و در کنار مردم بوده است. 

?امروز ارتش جمهوری اسلامی افتخار دارد که زیر پرچم پرافخار جمهوری اسلامی و بیرق  ولایت و تحت امر فرمانده معظم کل قوا و نائب بقیه الله الاعظم و با تکیه بر توانمندی های داخلی و ملی و استقلال و خود اتکائی در بهترین وضعیت آمادگی رزمی و دفاعی قرار دارد. با عنایات الهی همیشه پیروز بوده اید و پیروز خواهید بود.
ان شاءالله. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی
مجتبی ذوالنوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *