پیگیری قم آنلاین از وضعیت حال حجت ‌الاسلام ذوالنور

پیگیری قم آنلاین از وضعیت حال حجت ‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، از زبان فرزند ایشان

♦فرزند حجت‌الاسلام #ذوالنور در مورد وضعیت فعلی ایشان پس از مبتلا شدن به “کرونا” و پایکوبی رسانه‌های منافق و ضد انقلاب در فضای مجازی گفت:

?ایشان از عصر امروز در بیمارستان تحت مراقبت می‌باشند و با توجه به اینکه جانباز شیمیایی هستند ویروس کرونا تاثیر و تهدید بیشتری برای ریه‌ها محسوب می‌شود که امیدواریم خداوند در این‌باره نظر لطف داشته باشد.

?با توجه به شیوع کرونا در قم از ایشان بارها خواهش کردم ملاقات مردمی شان را کنسل کنند ولی ایشان راضی نشدند و در مراکز مختلف و در بین مردم عزیز قم کماکان حاضر ماندند،
خدارا شاکرم که پدرم در جایی و در راه پیگیری اهدافی بیمار شد، که هشت سال برای آن اهداف که همان خدمت و دفاع از مردم عزیز بود جان خود را سپر کرد.

?از صبح که کامنت‌های خوشحالی ضدانقلاب را از بیمارشدن ایشان در رسانه‌های بیگانه میخوانم میبینم این افراد همان کسانی هستند که از شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نیز خوشحالی می‌کردند

?اما دشمن و ضد انقلاب بدانند ذوالنور و ذوالنورها بعنوان فداییان ولایت و مردم ،تمام شدنی نیستند و ما فرزندانشان را برای فدایی شدن و سربازی راه سبز ولایت فقیه، ایران اسلامی و مردم عزیز تربیت و آماده نموده اند، و ما نیز این سنگر را خالی نخواهیم کرد.

?در پایان از همه مردم عزیز و انقلابی ایران خصوصا خانواده های معزز شهدا برای شفای جمیع بیماران ایران سربلند تفاضای دعا دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *