پیام حجت الاسلام ذوالنوری پس از پیروزی در انتخابات

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

《الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي هَدَانَا لِهَٰذَا وَمَا كُنَّا لِنَهْتَدِيَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ》

بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی و مردم بصیر، پیشتاز انقلابی و ولایت‌مدار قم؛ حماسه‌ای ماندگار و حضوری دشمن‌شکن را به نمایش گذاشتند، با برپا نمودن محشر حضور خویش در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات ۴۱ ساله خویش افزودند.

خدا را بر نعمت بزرگ اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت شاکریم که در عصر غیبت، خیمه اسلام و امامت را با محوریت و عمود ولایت فقیه برافراشته داشت تا امت آخرالزمانی زیر بیرق سبز آن ، پیروزی‌های تازه به تازه بیافرینند.

آفرین بر مردمی که در لبیک به دعوت امام و رهبر خویش و پاسخ به توصیه و تأکیدات مراجع عظام تقلید”دامت برکاتهم” و در جهت اهتمام به سرنوشت و آینده خویش برای تشکیل مجلسی قوی و اثربخش در حل مشکلات و آبادانی ایران عزیز حضوری خیره‌کننده را رقم زدند.

سلام و درود خداوند بر مردمشریف، بصیر و فداکار قم که علی‌رغم هشدارهای مسئولین استانی مبنی بر عدم حضور در مجامع عمومی، برای اجتناب و احتیاط از ابتلا به بیماری جدید الظهور، حتی ترس از خطرات جانی هم نتوانست حضور آنان را در خلق حماسه ملی انتخابات مانع گردد.

شکرانه این درک عمیق مردم از شرایط حساس کنونی کشور بصیرت و دشمن‌شناسی و ضرورت مایوس ساختن نظام سلطه و استکبار جهانی و چنین مجاهدت و حماسه‌ای عظیم بار رسالت و مسئولیت منتخبین از جمله بنده کمترین را سنگین‌تر می‌سازد.

با خدای خود پیمان می‌بندم که با استعانت از ذات احدیت در انجام رسالت و وظایف نمایندگی در جهت حل مشکلات مردم شریف و نجیب و تامین مصالح و منافع آنان و خدمت به شهر کریمه اهل‌بیت (ع) و عش آل محمد(ص)، قم همیشه قائم، لحظه ای غفلت ننمایم.

“وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ”

” منتخب مردم شریف قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی”
مجتبی ذوالنوری

2 دیدگاه

  1. با عرض سلام و تبریک
    جناب ذولنور مردم با انتخاب شما مهر تاییدی بر فعالیتهای شما علیه برجام و برجام گستران دغل کار زدند . لطفا به جای ما مردم جلوی این دغل بازان( اصلاح طلبان موزی و منزوی) رابگیرید . من الله توفیق
    یکی از دوستان و همکلاسی دانشگاهی ات در رشته زبان . رفیعی از مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *