مشروح‌سخنان‌حجت الاسلام‌و‌المسلمین‌ ذوالنوری در مسجد تکیه شاه خراسان(همایش بانوان)

?با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار الگویی برای همه انسان ها از مردان و زنان است، رسول اکرم(ص) به صورت تمام قد در برابر حضرت زهرا(س) می ایستاد و بر دستان او بوسه می زد.
وی ادامه داد: نخوه برخورد رسول اکرم(ص) با حضرت زهرا(ص) برای ما الگو است.
افزود: زنان در جامعه ما جایگاه ویژه خود را پیدا کند، جایگاه والایی که اسلام برای آن ها مشخص کرده است، اما برخی با شعارهای پوپولیستی با نیت کسب رای و تمتع مادی از زنان به دست آورند.

?مجلس آینده را بهتر از مجلس فعلی دانست و تصریح کرد: براساس نظرسنجی ها حضور افراد مکتبی و ولایی در مجلس آینده چشمگیرتر خواهد بود و به دنبال از بین بردن تبعیض های ناروا در مجلس هستیم تا زنان جایگاه ویژه خود را پیدا کنند.

وی ادامه داد: مادران دارای جایگاه خاصی هستند و آن ها می توانند که در جایگاه مادری با تربیت فرزندانی والا، دنیا را متحول کنند، زنانی که دچار اضطراب باشند، نمی توانند فرزندان صالحی را تربیت کنند، وظیفه حاکمیت ایجاد بستر مناسب برای مادران است،
افزود: نگاه ابزاری به زنان در آموزه های اسلامی وجود ندارد، ولی بعضی از قوانین تبعیض آمیز است و ضمانت های اجرایی برای حفظ حقوق زنان در آن قوانین در نظر گرفته نشده است.

?زیرساختی ترین و موثرترین عضو جامعه را زنان دانست و تصریح کرد: در مجلس آینده برای تعالی این قشر تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: رفع تبعیض، شفافیت، برخورد با دولت ناکارآمد از اهداف نماینده لیست اصولگرایان قمی در مجلس خواهد بود.

افزود: امروز در جهت جهانی سازی شدن، دنیا به دنبال تحمیل فرهنگ فاسد و منحط خود و از بین بردن فرهنگ دینی و مذهبی و سنتی است و باید متناسب با وضعیت کنونی به دنبال این هجوم فرهنگی دشمن باشیم.

روحانی را رئیس جمهور ناکارآمد دانست و تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور مملکتی عرقی نسبت به حیا و عفت ندارد، معاون او سندی را با ۱۶ هدف از جمله سند ۲۰۳۰ امضا می کند و رهبر معظم انقلاب در برابر این سند ایستاد.
وی ادامه داد: آنچه که خانواده ها را متلاشی کرده، عرصه فضای مجازی است و اگر تحولی در این زمینه نداشته باشیم، زندگی آینده ما نیز در خطر خواهد بود، باید به استقلال در زمینه فضای مجازی برسیم

?افزود: جوانگرایی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اما این به آن معنی نیست که افراد غیرجوان خود را در معرض انتخاب مردم قرار ندهند و انتخاب با مردم است، سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جوان گرایی به معنای سهمیه بندی در انتخابات نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *