ذوالنوری: امروز صهیونیسم مسیحی پرانگیزه‌تر از صهیونیسم یهودی علیه مسلمانان عمل می‌کند / اگر روزی درگیری همه جانبه شکل بگیرد، زمین‌های منطقه مقاومت شکافته می‌شود و ۱۱۰ هزار سکوی موشکی روی اسرائیل موشک می‌ریزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست سیاسی، «تبیین آخرین وضعیت غرب آسیا و اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه» که به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گذشته و عید مباهله، اظهار کرد: وقتی از یهود صحبت می‌شود ناخوداگاه اسرائیل و صهیونیسم به ذهن انسان می‌رسد.

وی با بیان اینکه یهود، صهیونیسم و اسرائیل سه رکن جدا از یکدیگر هستند، مطرح کرد: در قرآن کریم یهود به عنوان بدترین دشمن مسلمانان معرفی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قرن ۱۶ میلادی یک تغییرهای علمی و دینی در سطح مسیحیت اتفاق افتاد، عنوان کرد: رفرمیست‌ها به بازنگری‌های دینی پرداختند و در این یافته‌های جدید به اعتقادات جدید ازجمله اینکه حضرت مسیح روزی در سرزمین مقدس رجعت خواهد کرد، رسیدند.

وی با بیان اینکه شکل گیری دولت یهود در منطقه را یکی از علائم رجعت حضرت مسیح می‌دانند، خاطرنشان کرد: همان طور که مسلمانان برای آماده‌سازی زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) تلاش می‌کنند، مسیحیت نیز برای رجعت حضرت مسیح تلاش می‌کند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه شکل‌گیری دولت اسرائیل در سرزمین فلسطین نیز در همین راستا بوده است، تصریح کرد: پس از تشکیل دولت، به ملت نیاز داشتند و سپس تمام یهودی‌های سراسر دنیا را جمع آوری کرده و در سرزمین فلسطین اشغالی برای دولت اسرائیل ملت‌سازی کردند.

وی با بیان اینکه از درون این اعتقادات یک جریان تند خارج شد، یادآور شد: این جریان متشکل از صاحبان کارخانه‌های اسلحه‌سازی، طلاسازی و … هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز صهیونیسم مسیحی پرانگیزه‌تر از صهیونیسم یهودی علیه مسلمانان عمل می‌کند، بیان کرد: پیوند اسرائیل و آمریکا نیز در همین راستا است.

وی با بیان اینکه اعتقاد نسل برتر بودن صهیونیست‌ها خطری است که تمام نسل بشر را تهدید می‌کند، ابراز کرد: بایدن رئیس جمهور آمریکا با حضور در منطقه نیز می‌خواست به رژیم صهیونیسم خوش خدمتی کند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه نقش جمهوری اسلامی در منطقه بسیار پررنگ است، اظهار داشت: یک لیست بلند و بالا از خواسته‌های آمریکا در منطقه وجود دارد که با وجود جمهوری اسلامی شکست خورده و به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز فرآیندهای سیاسی در دنیا بررسی شده و آینده‌نگری صورت می‌گیرد، مطرح کرد: تلاش جمهوری اسلامی بر ایفای نقش فعال در جامعه است و به این منظور نیز ابزارهای لازم را دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر روزی درگیری همه جانبه شکل بگیرد، زمین‌های منطقه مقاومت شکافته خواهد شد و همزمان ۱۱۰ هزار سکوی موشکی روی اسرائیل موشک خواهند ریخت.

ذوالنوری با بیان اینکه اجلاس روند آستانه در جمهوری اسلامی پیام‌ها و بهره‌وری‌های بسیاری داشته است، خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های این اجلاس برای آمریکا این بود که اگر شما درحال یارگیری هستید، این سمت نیز یکپارچگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد شرقی شدن جمهوری اسلامی ایران، یک اعتقاد بی‌اساس است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مستقل است ولی گاهی منافع ما دارای اقتضاعاتی است که با حفظ سیاست‌های خودمان باید آن‌ها را رعایت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قرارداد ۲۵ ساله با چین هیچ امتیاز اضافی نداده‌ایم، یادآور شد: همانند این قرارداد نیز با روسیه درحال عقد است.

ذوالنوری با بیان اینکه طالبان تهدید بالقوه برای جمهوری اسلامی نیست، ابراز کرد: زمانی که ما بحرانی در مرزهای شرقی نداریم نباید این منطقه را به یک چالش و درگیری بالفعل تبدیل می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه طالبان حق آبه جمهوری اسلامی را پذیرفته و درحال تامین آن است، تاکید کرد: تلاش ما بر این بود که امنیت و بازار تجار ایرانی در افغانستان از بین نرود و وابستگی طالبان به جمهوری اسلامی نیز تشدید شود تا افغانستان در دامان آمریکا گیر نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *