کمبود سونوگرافیست خانم دغدغه مردم قم است/همراهی مردم و دولت برای توسعه مراکز درمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنوری، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم افتتاح بخش فوق تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهید بهشتی (ره) ضمن تقدیر از خیریه مرحوم کوهستانی اظهار کرد: چند گروه هستند که پرونده آنان پس از مرگ بسته نمی شود که یکی از آن گروه کسانی هستند که بنای خیر می گذارند و این حسنه برای آنان همواره ثبت می شود و اقدامشان کمتر از جهاد نیست.

وی افزود: در شرایط خاصی هستیم و دولت نمی تواند به تنهایی متحمل هزینه ها شود و از جایی که دولت هم از مردم است و به نمایندگی از مردم  فعالیت می کند لازم است مردم به کمک دولت بیایند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: علم امروز پیشرفت کرده و نباید از بهره مندی های علمی دنیا عقب بیفتیم.

وی سرطان را یکی از بیماری های صعب العلاج عنوان کرد و گفت: امکانات درمان این بیماری در قم فراهم شده است و با افتتاح این مرکز درمانی می توانیم آن را مهار کنیم و هرچه این دستگاه ها هماهنگ تر باشد و در تعامل کار کنند درمان راحت تر می شود و امروز با حول و قوه الهی رشد خوبی در زمینه علمی کشور ایجاد شده است.

ذوالنور اضافه کرد: با رشدی که در زمینه صنعت الکترونیکی داریم و با نبوغ دانشمندان ایرانی در کنار تجلیل از خیرین سلامت به زودی شاهد تجلیل از دانشمندان جوان ایرانی در صنعت پزشکی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در زمینه پزشکی هسته ای و فعالیت هایی که در کشور داریم گام های بسیار بزرگی در کشور برداشتیم و در زمینه پزشکی هسته ای نیز فعالیت های چشمگیری صورت گرفته است و به زودی شاهد تعالی کشور در این زمینه خواهیم بود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قم شهر کریمه اهل بیت و پایتخت معنوی انقلاب اسلامی است و این حرکت از قم آغاز شده و نیازمند حرکت های متعددی هستیم و با این اقدام نیاز نیست بیماران قم به تهران بروند.

وی با ابراز نگرانی از کمبود سونوگرافیست خانم در قم گفت: متاسفانه در شهر قم ناموس این ملت با سونوگرافیست های مرد روبرو هستند و باید در این زمینه سیاست گذاری های درستی انجام شود و باید نگاه ویژه ای به قم باشد.

ذوالنور خاطرنشان کرد: اموری که به سیاست های وزارتخانه ای مربوط می شود از دست خیرین خارج است و باید از بالا دست در مورد آن تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *