رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: شهادت طلبی، دنیا گریزی، خداگرایی، آخرت گرایی و بصیرت، ولایت محوری را از خصوصیات برجسته شهید سلیمانی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد سردار سلیمانی و شهید شهروز مظفری نیا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز کهک: شهادت طلبی، دنیا گریزی، خداگرایی، آخرت گرایی و بصیرت، ولایت محوری را از خصوصیات برجسته شهید سلیمانی بودهمین خصوصیات باعث شد که با قدرت در برابر گروه‌های تکفیری که از ۱۰۰ کشور جهان حمایت می‌شدند بایستد و با قدرت منطقه را چنگ تکفیری‌ها خارج کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ولایت مداری را مهمترین خصوصیت سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: اگر دولت و مجلس در هرجایی و هر برهه‌ای مانند سردار سلیمانی ولایت پذیر باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند مشکلی به وجود آورد.

وی گفت: شهدا مزد خود را گرفتند و وظیفه مهمتر که بر عهده ماست به عنوان میراث دار شهدا حفظ، تعالی، و سرعت بخشیدن به مسیر شهداست.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با قدرت سازمان دهی در یک جغرافیای وسیع در چند کشور و با قدرت رهبری خود خطر تکفیری‌ها را از بین برد.

ایشان افزود: در زمان فتنه‌هایی که خیلی از خواص ما بریدند و یا با خانواده خود در فتنه بودند و یا خواصی که سکوت کردند با بالا نگه داشتن پرچم بصیرت در برابر تمام فتنه‌ها ایستادگی و نقش خود را ایفا کرد.

حجت الاسلام ذوالنور بیان داشت: سکوت خواص در مقابل شعار‌های ساختار شکنانه انتخابات بهانه و اصل نظام هدف آنان بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی جنس فعالیت‌های آیت الله مصباح و سردار سلیمانی را یکی دانست و گفت: هر دو در یک جبهه، اما در دو نقطه فعالیت می‌کردند و جنس و سنخیت یکی است فقط کالبد‌ها متفاوت است و هر دو پیرو خط امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.این دو شخصیت برجسته انقلاب اسلامی در خط و جهت ولایت بودند و آن خط اصیل است که سلیمانی‌ها را پرورش می‌دهد و انسان‌های بزرگی رشد و تعالی می‌یابند.

ایشان در پایان گفت: این راه پر از وسوسه و خطراست و هر کس راهی غیر از راه شهید را انتخاب کند عاقبت به خیر نمی‌شود و راه نجات و سعادت را ازدست می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *